امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 500385 |
تاریخ انتشار : 11 فروردین 1402 - 12:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان تیم دورتموند در مورد جاه طلبی های این تیم برای قهرمانی در فصل جاری بوندسلیگا سخن گفت. به گزارش صلح خبر و به نقل از اسکای، مارکو رویس کاپیتان دورتموند بر اهمیت بازی حساس این هفته بوندسلیگا با بایرن تاکید کرد. مارکو رویس درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: خوب خواهد بود که […]

کاپیتان تیم دورتموند در مورد جاه طلبی های این تیم برای قهرمانی در فصل جاری بوندسلیگا سخن گفت.

به گزارش صلح خبر و به نقل از اسکای، مارکو رویس کاپیتان دورتموند بر اهمیت بازی حساس این هفته بوندسلیگا با بایرن تاکید کرد. مارکو رویس درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: خوب خواهد بود که چنین عنوانی را در پایان در کنار هوادارانمان جشن بگیریم. این رویای من است. 

بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند فردا شنبه ۱۲ فروردین در دیداری حساس در بوندسلیگا برابر هم به میدان می روند که این دیدار تاثیر زیادی در قهرمانی دارد. مارکو رویس بازیکن ۳۳ ساله دورتموند به اسکای گفت: قهرمانی با دورتموند برای ما یک عنوان خاص است. خوشحالم که چنین عنوانی را با این تیم و هوادارانمان در دورتموند در پایان فصل جشن بگیریم. این رویای من است. 

او با اشاره به دیدار با بایرن مونیخ اضافه کرد: این بازی  برای قهرمانی در این فصل تعیین کننده نیست ولی یک بازی بسیار مهم است. برد در این دیدار اعتماد به نفس شما را برای بازیهای بعد بالا خواهد برد. امیدوارم که ما برنده این دیدار باشیم.

اکنون دورتموند با برتری یک امتیازی نسبت به مدافع عنوان قهرمانی که از سال ۲۰۱۳ تاکنون ده بار پیاپی قهرمان شده در صدر جدول قرار دارد. همچنین این دیدار اولین تجربه مربیگری توماس توخل سرمربی جدید بایرن روی نیمکت این تیم است که باید برابر باشگاه سابق خود قرار گیرد.

تمدید قرارداد رویس با BVB همچنان نامشخص

برای رویس که در دورتموند به دنیا آمده، قهرمانی در فصل جاری می تواند آخرین شانس قهرمانی او با دورتموند باشد. قرارداد او با بوروسیا در پایان فصل به پایان می رسد. اگرچه اخیراً گمانه زنی ها مبنی بر نزدیک شدن باشگاه و بازیکن برای تمدید افزایش یافته است اما تمدید قرارداد هنوز حاصل نشده است. سباستین کئل مدیر ورزشی دورتموند پیشتر از تمایل این باشگاه برای تمدید قرارداد با رویس گفته بود. 

رویس از سال ۲۰۱۲ با بوروسیا دورتموند قرارداد دارد و از سال ۲۰۱۸ کاپیتان این تیم است. او در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ با این باشگاه قهرمان جام حذفی آلمان شد و تاکنون منتظر عنوان قهرمانی در بوندسلیگا بوده است. او با ۱۶۱ گل، رکورددار گلزنی در دورتموند است که تا به امروز ۳۷۷ بازی برای این تیم در تمامی رقابت ها انجام داده است.

او برای آلمان در ۴۸ بازی ملی ۱۵ گل به ثمر رساند. رویس چندین بار در دوران حرفه‌ای خود به دلیل آسیب‌های جدی حضور در چندین تورنمنت بزرگ از جمله جام جهانی ۲۰۱۴ را از دست داد، جایی که آلمان چهارمین عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید