امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 489135 |
تاریخ انتشار : 03 آذر 1401 - 19:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه شرایط حضور در رقابت‌های آسیایی با میادین داخلی متفاوت است، افزود: مسئولان مسیر حضور تیم شهرداری گرگان در رقابت‌های آسیا را هموار کنند. مهران حاتمی پس از پایان بازی شهرداری گرگان و کاله آمل در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در جمع […]

صلح خبر/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه شرایط حضور در رقابت‌های آسیایی با میادین داخلی متفاوت است، افزود: مسئولان مسیر حضور تیم شهرداری گرگان در رقابت‌های آسیا را هموار کنند.

مهران حاتمی پس از پایان بازی شهرداری گرگان و کاله آمل در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تماشاگران نبودند ولی روحشان همراه در کنار تیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازی امروز برای بازیکنان سخت و برای مربیان سخت تر بود، ادامه داد: این خوشحال‌کننده است که نماینده گلستان توانست در سه دقیقه پایانی به بازی برگردد و نتیجه را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه تیم کاله آمل یک تیم کامل است، افزود: کاله یکی از تیم‌های کاملا حرفه‌ای در بسکتبال کشور ماست و در بازی امروز هم کار خود را خوب انجام داد.

روح و جان تماشاگران گرگانی در کنارمان بود/ در ۳ دقیقه پایانی بازی را برگرداندیم

حاتمی با تأکید بر اینکه نماینده استان مازندران بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد، خاطرنشان کرد: همه بازی‌های پیش‌روی ما سخت است و هیچ بازی را ساده نمی‌گیریم و بچه‌ها در حد توان و لیاقت خودشان در میدان حاضر می‌شوند.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرداری گرگان جهت حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا گفت: همه تیم از بازیکنان تا کادر فنی تلاش خود را کرده‌ایم و این توان بچه‌ها را نشان می‌دهد که می‌توانند در دقایق پایانی بازی نتیجه را تغییر دهند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه شرایط حضور در رقابت‌های آسیایی با میادین داخلی متفاوت است، اضافه کرد: کارمان سخت است و مسئولان باید به این تیم کمک و راه را هموار کنند چون نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات هستیم و باید شایسته ظاهر شویم.

وی با تأکید بر اینکه در این رقابت‌ها همه تیم‌ها تا دندان مسلح هستند و نمایندگان لبنان، عراق و سوریه که با آنها بازی داریم از بازیکنان تیم‌ملی و چهار تا پنج بازیکن آمریکایی بهره می‌برند، توضیح داد: آنها مثل ما تبعه واقعی و ایرانی خالص ندارند و از نظر مالی هم وضع بهتری نسبت ما دارند و همین موارد کار ما را سخت می‌کند ولی ما می‌جنگیم.

روح و جان تماشاگران گرگانی در کنارمان بود/ در ۳ دقیقه پایانی بازی را برگرداندیم

عدم حفظ تمرکز در سه دقیقه پایانی بازی

علی آرزومندی سرمربی تیم کاله آمل با اشاره به اینکه در سه دقیقه پایانی بازی تمرکز خودمان را حفظ نکردیم، تصریح کرد: بازی خیلی خوبی بود و اتفاقی نیافتاده است و باید به هر دو تیم به خاطر ارائه بازی خوب تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه تیم را از هم‌اکنون برای بازی آینده آماده می‌کنیم، افزود: در هفته نهم مقابل تیم توفارقان آذرشهر به میدان می‌رویم.

گفتنی‌است، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ مقابل میهمان خود کاله آمل به پیروزی رسید. نماینده استان گلستان با کسب ۷ برد و یک باخت و با ۱۵ امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید