امروز: دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 صفر 1446 | 2024-09-02
کد خبر: 554218 |
تاریخ انتشار : 11 شهریور 1403 - 18:07 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی گلبال ایران گفت: دنبال برد بودیم‌ و می‌خواستیم با تفاضل برنده باشیم تا به عنوان سرگروه بالا برویم، اما متاسفانه کار ما پیچیده شد، من بابت این‌ شکست عذرخواهی می‌کنم. به گزارش صلح خبر، بهمن دوستی، سرمربی تیم ملی گلبال ایران بعد از شکست ۱۴ بر هفت برابر آمریکا اظهار کرد: متاسفانه […]

سرمربی تیم ملی گلبال ایران گفت: دنبال برد بودیم‌ و می‌خواستیم با تفاضل برنده باشیم تا به عنوان سرگروه بالا برویم، اما متاسفانه کار ما پیچیده شد، من بابت این‌ شکست عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش صلح خبر، بهمن دوستی، سرمربی تیم ملی گلبال ایران بعد از شکست ۱۴ بر هفت برابر آمریکا اظهار کرد: متاسفانه بازی امروز برای ما گره خورد. ما دنبال برد بودیم‌ و می‌خواستیم با تفاضل برنده باشیم که به عنوان سرگروه بالا برویم اما متاسفانه کار ما پیچیده شد. امروز روز بدی برای ما بود و عملکرد یکسری از بچه ها اصلا قابل قبول نبود. من بابت این‌ شکست عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: ما به عنوان‌ تیم سوم به مرحله بعد رفتیم و باید با تیم دوم گروه مقابل بازی کنیم که احتمالا اوکراین خواهد بود. آن دیدار برای ما سرنوشت ساز است و باید هر طور شده فردا برنده باشیم تا وارد چهار تیم برتر شویم.

سرمربی تیم ملی گلبال ایران در پایان در خصوص گل های زیادی که امروز تیمش دریافت کرد، گفت: متاسفانه پنالتی های زیاد و خارج از عرفی می دهیم. متاسفانه برخی از بزرگان تیم ما نمی توانند بزرگی کنند. انشاءالله بتوانیم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و در دور حذفی عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرافراز: این شکست را در مرحله حذفی جبران می کنیم

به گزارش صلح خبر، نعمت‌الله سرافراز، بازیکن تیم ملی گلبال ایران، بعد از شکست برابر آمریکا در سومین دیدار مقدماتی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت:  اصلا انتظار چنین دیداری را نداشتیم و به خاطر این باخت از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: شیرازه تیم از همان ابتدا از هم پاشید. آمده بودیم که اول دفاع را به خوبی ببندیم و بعد گل بزنیم، اما ۳،۴ گل پشت سرهم خوردیم و شیرازه تیم بهم ریخت و دیگر هر کاری کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم.

سرافراز در پایان گفت:  انشاءالله فردا بتوانیم با یک برد خوب‌ در مرحله حذفی دل مردم را شاد کنیم. احتمالا باید با اوکراین بازی کنیم که امیدوارم با شکست این تیم به جمع چهار تیم صعود کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید