امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 476993 |
تاریخ انتشار : 05 مرداد 1401 - 14:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به مشکلات و معضلات محله حاشیه نشین آقاجان شهر کرمانشاه را صادر کرد. شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، به برخی معضلات و مشکلات محلات حاشیه نشین کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی از این محلات که با آسیب های اجتماعی زیادی دست […]

صلح خبر/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به مشکلات و معضلات محله حاشیه نشین آقاجان شهر کرمانشاه را صادر کرد.

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، به برخی معضلات و مشکلات محلات حاشیه نشین کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی از این محلات که با آسیب های اجتماعی زیادی دست به گریبان هستند، تعدادی از دستگاه های خدمات رسان هم ضعیف عمل می کنند.

وی ادامه داد: در محله ای همانند آقاجان مردم ساکن در این محله از نظر دسترسی به آب، برق و گاز با مشکلاتی مواجه هستند که در این رابطه قرارگاه تحول اجتماعی زیرمجموعه بنیاد خاتم الانبیاء هم ورود کرده است، اما دستگاه های خدمات رسان هم مکلف هستند برای رفع این مشکلات، با این بنیاد همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان کرمانشاه متذکرشد: همچنین به منظور ساماندهی این محله، باید کارگروهی در فرمانداری کرمانشاه شکل گیرد تا در آن ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در محله همچون احداث شبکه فاضلاب در کوچه ها، روشنایی معابر، جمع آوری و اسکان معتادان متجاهر، توسعه فضای سبز، تعمیر و مرمت مساجد، جمع آوری و ساماندهی برخی از مشاغل مزاحم، جمع آوری به موقع زباله ها،  نظات شهری، مهارت آموزی به جوانان، توانمندسازی و حمایت از زنان و کودکان وارد عمل شوند.

وی بر لزوم توجه به برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، اقتصادی، ورزشی، خدماتی و اجتماعی هم در این منطقه تاکید کرد.

کرمی در ادامه به وجود برخی ملک های مخروبه در این محله که به محلی برای تجمع معتادین متجاهر و افراد بی خانمان هم تبدیل شده اشاره کرد و گفت: این مسئله ناامنی محله آقاجان را بیشتر کرده، بنابراین شهرداری مکلف است که موضوع را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند و نتیجه آن را به دادسرا اعلام کند تا به صورت تدریجی نسبت به تخریب آنها اقدام شود.

وی یادآور شد: اداره کل بهزیستی استان هم با قرارگاه تحول اجتماعی برنامه های مبارزه با آسیب های اجتماعی و توانمندسازی زنان بی سرپرست و بدسرپرست را در این منطقه اجرایی کند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید