امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 477439 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1401 - 8:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی بسیار خوبی مقابل فرش‌آرا به نمایش گذاشتیم اما با شکل قضاوت داور مشکلاتی برای ما ایجاد شد. داور باید روی بازی مسلط باشد و نگذارد شرایط از کنترلش خارج شود. داوری ایران خیلی جای کار دارد. محمد کشاورز روز گذشته، ۹ مرداد، در خصوص پیروزی تیمش […]

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی بسیار خوبی مقابل فرش‌آرا به نمایش گذاشتیم اما با شکل قضاوت داور مشکلاتی برای ما ایجاد شد. داور باید روی بازی مسلط باشد و نگذارد شرایط از کنترلش خارج شود. داوری ایران خیلی جای کار دارد.

محمد کشاورز روز گذشته، ۹ مرداد، در خصوص پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به قدرت بهادری و تیم فرش‌آرا تبریک می‌گویم. بازی بسیار چشم‌نوازی را مشاهده کردم و خدا را شاکرم که توانستیم با پیروزی مشهد را ترک کنیم. عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بازیکنان با تمام توان دنبال کسب سه امتیاز بودند.

وی افزود: متاسفانه داور بازی را از دست ما خارج کرد. کاملا بر بازی کنترل داشتیم اما با چند سوت اشتباه داور روند بازی عوض شد. اگر تیم داوری در این بازی انصاف بیشتری به خرج می‌داد، قطعا مشکلات کمتری داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند عنوان کرد: به طور کلی شرایط تیم‌مان خوب است و بازیکنانم نهایت تلاش خود را در تمرینات و بازی‌های لیگ به کار می‌گیرند. از نحوه بازی‌ و عملکرد شاگردانم راضی‌ام. موقعیت‌های بسیاری روی دروازه حریفان خلق می‌کنیم اما برای هماهنگی بیشتر هنوز باید تلاش کنیم. تغییراتی در تیم داشتیم و کمی زمان لازم است تا هماهنگی در کل تیم ایجاد شود.

کشاورز در خصوص زیاد بودن برخوردها در فوتسال در چهار هفته ابتدایی لیگ تصریح کرد: شرایط بازی فوتسال نسبت به فوتبال خاص‌تر و برخوردها هم بیشتر است. از تیم‌های داوری لیگ انتظار قضاوت عادلانه و بهتری دارم.

وی بیان کرد: در حال حاضر شاید برخی تیم‌ها شرایط بهتری داشته باشند اما تیم ضعیف در لیگ حضور ندارد.

بهادری: مقابل تیمی با چندین ملی‌پوش عالی کار کردیم.

قدرت بهادری، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا نیز در خصوص این دیدار اظهار کرد: بازی دشواری مقابل قهرمان چند دوره لیگ برتر داشتیم. این تیم چندین بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد و می‌دانستیم کار دشواری پیش رو داریم. گل اول را روی اشتباه دریافت کردیم که موضوع را قبل از بازی به بازیکنان گوشزد کرده بودم. طبق آنالیز، برنامه داشتیم توپ را به گیتی‌پسند بدهیم و دفاع کنیم و در نهایت روی ضد حمله به گل برسیم.

وی ادامه داد: با دریافت سه گل در نیمه اول شرایط سخت شد و تیم به هم ریخت. در نیمه دوم موقعیت چندان خطرناکی به حریف ندادیم و کل بازی دست ما بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با سن و تجربه کم مقابل بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند بهترین نمایش خود را ارائه دادند.

سرمربی تیم فرش‌آرا در خصوص داوری این دیدار گفت: فقط هدفمان شکست دادن گیتی‌پسند بود که متاسفانه محقق نشد و شرمنده هواداران شدیم. داور هم قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید