امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 477836 |
تاریخ انتشار : 13 مرداد 1401 - 14:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: در تمام سال‌های فعالیتم در هیات، سعی کردم شنای خراسان رضوی در کشور بهترین باشد. مجید مشتاق‌عشق، شب گذشته، ۱۲ مردادماه ۱۴۰۱ در مراسم تقدیر از خبرنگاران ورزشی خراسان رضوی که با حضور علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش خراسان رضوی برگزار شد، […]

صلح خبر/خراسان رضوی سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: در تمام سال‌های فعالیتم در هیات، سعی کردم شنای خراسان رضوی در کشور بهترین باشد.

مجید مشتاق‌عشق، شب گذشته، ۱۲ مردادماه ۱۴۰۱ در مراسم تقدیر از خبرنگاران ورزشی خراسان رضوی که با حضور علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان سرپرست هیات در حال فعالیتم و روزهای آخر حضورم در هیات شنا را سپری می‌کنم. با هماهنگی میان فدراسیون و اداره کل ورزش، به زودی انتخابات برگزار خواهدشد.

وی در خصوص عملکردش طی سال‌های حضور در هیات شنای خراسان رضوی افزود: شاکله اصلی شنا در سال‌های اخیر حفظ شده و سعی کردیم اجازه ندهیم که هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای منجر به افت شنای استان شود، به گونه‌ای که از سال ۹۸ تا انتهای ۱۴۰۰ به واسطه شیوع کرونا تعطیل بودیم، اما تمرینات ملی‌پوشان با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شد. در ۱۰ سالی که گذشت، جزو هیات‌های برتر کشور بودیم و خوشبختانه به عناوین متعدد قهرمانی در مسابقات کشوری دست یافتیم.

مشتاق با اشاره به فعالیت خراسان رضوی در ورزش‌های آبی گفت: در لیگ‌های پایه واترپلو نیز جزو تیم‌های برتر بودیم، در بخش شیرجه هم به همین ترتیب با اینکه در سال‌های اخیر تعطیلی کرونایی داشتیم، اما متوقف نشدیم. در بخش بانوان هم تیم‌های خراسان رضوی همیشه در جمع ۴ تیم برتر کشور هستند و در سال‌های اخیر هم رکوردهای کشوری را ارتقا دادند.

وی افزود: چند روز قبل هم تیم آب‌های آزاد خراسان رضوی به مقام دوم لیگ رسید. در سال ۹۷ هیات شنا در میان کلیه هیات‌های ورزشی کشور اول شد. ۳۴ مدال که ۱۴ تا از آن طلا بود، باعث شد رتبه اداره کل ورزش و جوانان را به عدد ۴ برسانیم. شنا به دلیل پرمدال بودن، اهمیتی شگرف در ورزش دارد.

سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش داوری مسابقات هم داوران خراسانی فعالند. سطوح مختلف آموزشی را در ۵ سطح نوشتیم و میزبانی‌های متعددی در خراسان رضوی داشته‌ایم. جزو معدود هیات‌هایی هستیم که همواره اداره کل از آن در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری حمایت کرده‌است. استخر شهید حججی فقط برای قهرمانان ماست و استخر هاشمی‌نژاد هم برای استعدادیابی است و ۲ استخر در اختیار هیات بوده‌است. یکی از پایگاه قهرمانی‌های کشور هم هستیم.

وی در خصوص اعزام‌های اخیر شناگران خراسان رضوی به مسابقات بین‌المللی گفت: سینا غلامپور به مسکو رفته تا در مسابقات ارتش‌های جهان شرکت کند.

مشتاق با اشاره به گسترش شنا در شهرستان‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهرستان نیشابور به تنهایی در ایران می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، این شهرستان در مسابقات لیگ برتر شنا نیز حضور داشت و نتایج خوبی هم کسب کرد، ضمن اینکه لیگ استانی را فعال کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید