امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 505982 |
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1402 - 23:59 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی بازگشت موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی ۲۲۰ روزه را تبریک گفت. به گزارش صلح خبر، متن پیام تبریک آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است: «ماموریت عزت‌آفرین ۲۲۰ روزه دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا که توام با […]

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی بازگشت موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی ۲۲۰ روزه را تبریک گفت.
به گزارش صلح خبر، متن پیام تبریک آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:
«ماموریت عزت‌آفرین ۲۲۰ روزه دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا که توام با نصرت الهی و نمایش اقتدار، سلحشوری و توانایی نیروهای مسلح ایران بود، با افتخار و مباهات به پایان رسید و جهانیان، عزم و اراده و تلاش جهادی فرماندهان و سربازان رشید ایران سربلند را در پاسداری از صلح و امنیت در منطقه و آمادگی آنان را در تنبیه دشمنان این مرز و بوم، به چشم دیدند.
دستاوردهای این رزمایش پرشکوه، فراتر از یک تمرین نظامی و ماموریت‌های معمول در یگان‌های نیروهای مسلح است و به یاری پروردگار، جوانان و رزمندگان غرورآفرین ایرانی امتداد این موفقیت را در طراحی اهداف راهبردی و برنامه‌ریزی برای فتوحات گسترده‌تر و ابداعات و ابتکارات بیشتر در خودکفایی کامل‌تر به منصه ظهور خواهند رساند.
اینجانب به سهم خود، این رویداد غرورآفرین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرماندهی محترم کل ارتش و فرمانده و پرسنل پرتلاش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و ضمن تقدیر و تشکر از دریادلان دلاور ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی توفیقات روزافزون همه رزمندگان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.»
به گزارش صلح خبر، ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح شنبه ۳۰ اردیبهشت با استقبال امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و خانواده های دریانوردان در منطقه یکم دریایی نداجا در بندر عباس پهلو گرفت.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید