امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 505962 |
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1402 - 18:36 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

جمشید هاشم‌پور پس از تماشای نمایش «لانگ شات» گفت: با تماشای نمایش «لانگ شات» محمدرضا مالکی احساس کردم هیچ چیزی از بازیگری و سینما بلد نیستم، اصلا شرم می‌کنم بگویم هنرپیشه‌ام. انگار باید از صفر شروع کنم. به گزارش صلح خبر به نقل از ایسنا، این بازیگر سینما ادامه داد: اینقدر که ایشان (مالکی) پربار […]

جمشید هاشم‌پور پس از تماشای نمایش «لانگ شات» گفت: با تماشای نمایش «لانگ شات» محمدرضا مالکی احساس کردم هیچ چیزی از بازیگری و سینما بلد نیستم، اصلا شرم می‌کنم بگویم هنرپیشه‌ام. انگار باید از صفر شروع کنم.
به گزارش صلح خبر به نقل از ایسنا، این بازیگر سینما ادامه داد: اینقدر که ایشان (مالکی) پربار و پخته و قوی کار کردند که شرم می‌کنم بگویم هنرپیشه هستم. من هنرپیشه نیستم. من یک آدم عادی هستم، تازه شاید بخواهم که هنرپیشه شوم. 
جمشید هاشم‌پور خاطرنشان کرد: امشب برای من شب عجیب و غریبی بود چرا که شاهد هنرنمایی هنرمندی در عرصه تئاتر و بازیگری بودیم که باید برای نقش آفرینی جذاب و پیچیده‌اش روی این صحنه سر تعظیم فرود آورد. تئاتری که قطعا می توانید تا مدت ها روی صحنه باشد و با حمایت شما تماشاگران جزو بهترین های عرصه نمایش در این روزها به حساب آید.

گروه اجرایی نمایش «لانگ شات» شامگاه جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه و در آخرین روز از اجرای عمومی این اثر نمایشی که با حضور مخاطبان، رئیس مجموعه تئاتر شهر و هنرمندانی چون حسن رضایی، علیرضا استادی، سید جواد یحیوی، امین میری و محمدرضا هلال‌زاده همراه بود، از جمشید هاشم‌پور از ستارگان و هنرمندان پیشکسوت سینمای ایران قدردانی کرد. 
محمدرضا مالکی – کارگردان و بازیگر نمایش «لانگ شات»- پس از پایان آخرین اجرای عمومی این اثر نمایشی در تالار سایه، ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر گفت: تئاتر با نفس شما تماشاگران زنده است پس دمتان گرم که این چنین تئاتر را در این روزهای سخت حمایت می کنید. 
وی ضمن معرفی اعضای گروه تولید و اجرای این نمایش افزود: ما طی روزهای گذشته این نمایش را هر شب به عاشقان سینما تقدیم می کنیم. هنرمندانی که عاشقانه این سینما را به ویژه دربازیگری دنبال کردند اما آن گونه که باید دیده نشدند. پس این کار دربست به آنها تقدیم می شود. 
او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رضا حداد کارگردان تازه درگذشته تئاتر به حضور جمشید هاشم پور در اجرای پایانی نمایش «لانگ شات» اشاره کرد و گفت: استاد جمشید هاشم پور برای من و هم نسلانم قهرمان کودکی‌مان بود که بخش اعظمی از این دوران را، با این خاطرات سینمایی گذراندیم. جمشید هاشم پور در این دوران برای من قهرمانی بود که امشب افتخار میزبانی او را در تالار سایه تئاتر شهر دارم و می خواهم به سهم خودمان از این هنرمند بزرگ و ارزنده سینمای کشورمان که ستاره ای بی بدیل در عرصه بازیگری است قدردانی کوچکی داشته باشم. 
سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر هم در این مراسم ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از حضور جمشید هاشم‌پور در تالار سایه توضیح داد: نمایش «لانگ شات» و آنچه محمدرضا مالکی با هنرمندی هرچه تمام تر روی صحنه برد، تراژدی بسیاری از دغدغه مندان و علاقه مندان بازیگری است که در قالب یک اتفاق مستند به شیرینی روی صحنه تئاتر به تماشاگران ارائه شد. تراژدی که بسیاری از علاقه مندان سینما را به جایگاه و آرزویی که در این زمینه داشتند، نرساند. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید