امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 506202 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1402 - 13:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/زنجان دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان گفت: باتوجه به برگزاری بزنامه‌های مدون انتظار داریم در تابستان امسال شاهد استقبال خوبی از رشته جذاب تیراندازی با کمان در زنجان باشیم. زهرا عباسی در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به برگزاری کلاس استعدادیابی رایگان هیئت تیراندازی با کمان در زنجان، اظهار کرد: رشته ورزشی […]

صلح خبر/زنجان دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان گفت: باتوجه به برگزاری بزنامه‌های مدون انتظار داریم در تابستان امسال شاهد استقبال خوبی از رشته جذاب تیراندازی با کمان در زنجان باشیم.

زهرا عباسی در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به برگزاری کلاس استعدادیابی رایگان هیئت تیراندازی با کمان در زنجان، اظهار کرد: رشته ورزشی تیراندازی با کمان، رشته‌ای جذاب برای عموم مردم است که محدودیت سنی نیز ندارد و افراد در هر سنی می‌توانند در این رشته ورزشی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه کلاس استعدادیابی با هدف معرفی این رشته ورزشی ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۱۵ سال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود، افزود: بعد از طی دوره آموزشی تیراندازی با کمان علاقه‌مندان در این رشته با فراهم کردن تجهیزات آن می‌توانند مسیر موفقیت در این رشته را ادامه دهند.

مربی بین المللی تیراندازی با کمان با بیان اینکه امیدواریم با اجرای برنامه‌های مختلف شاهد افزایش جمعیت رشته تیراندازی با کمان در زنجان باشیم، تصریح کرد: هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای خود در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مختلفی دارد که به مرور زمان اجرا خواهدکرد.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان با بیان اینکه تعامل نزدیک با آموزش‌و پرورش استان در راستای علاقمند کردن دانش‌آموزان به این رشته ورزشی بسیار مهم است، همچنین بهره‌ بردن از ظرفیت‌های فضای شهری همچون پارک بانوان زنجان با تعامل شهرداری برای معرفی بیشتر رشته تیراندازی با کمان برای هیئت اهمیت بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری برنامه‌های مدون انتظار داریم در تابستان امسال شاهد استقبال خوبی از رشته جذاب تیراندازی با کمان در زنجان باشیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید