امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 500445 |
تاریخ انتشار : 11 فروردین 1402 - 22:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و محلی ۳۹ چمن مصنوعی درون مدرسه ای در شهرستانهای گچساران و باشت افتتاح و به بهره برداری رسید. سید رضا حسینی نیک، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: از این ۳۹ پروژه،۳۳ پروژه با پیگیرهای مجدانه نماینده خدوم […]

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و محلی ۳۹ چمن مصنوعی درون مدرسه ای در شهرستانهای گچساران و باشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید رضا حسینی نیک، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: از این ۳۹ پروژه،۳۳ پروژه با پیگیرهای مجدانه نماینده خدوم شهرستانهای گچساران و باشت از محل اعتبارات ورزشی مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و اداره کل نوسازی مدارس و ۶ پروژه مربوط به طرح شهید سلیمانی از محل اعتبارات آموزش وپرورش بود که کمتر از ۶ ماه کلنگ زنی و افتتاح شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

وی افزود: به مناسبت سال نو و در آستانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ۲۲ چمن مصنوعی دورن مدرسه ای در گچساران و باشت از محل اعتبارات ورزشی مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران با پیگیری‌های سید ناصر حسینی پور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، ۱۱ چمن از اعتبارات نوسازی مدارس استان و ۶ طرح چمن مصنوعی از طرح شهید سلیمانی از محل اعتبارات آموزش و پرورش با زیربنای ۱۷ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به عنوان عیدی تحویل دانش آموزان در مدارس این دو شهرستان تحویل آموزش و پرورش شد. 

حسینی نیک اظهارکرد: اداره کل نوسازی به عنوان بال اجرایی و سخت افزاری آموزش وپرورش در دولت سیزدهم تعداد  ۱۲۵ فضای آموزشی در طول یکسال گذشته به فضاهای آموزشی استان اضافه گردیده و ۵۰ فضای جدید آموزشی نیز تا مهر ۱۴۰۲ تحویل آموزش وپرورش خواهد گردید که این حجم از فعالیت عمرانی در عرصه فضاهای آموزشی تا کنون سابقه نداشته است که انقلابی در فضاهای آموزشی محسوب می شود.

حسینی نیک ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی بیان کرد: ۷۰ درصد مدارس ساخته شده در این استان با مشارکت خیرین صورت گرفته است.

بهره برداری از ۳۹ چمن مصنوعی دورن مدرسه ای در گچساران و باشت

فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی و سلامت استان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:  افتتاح تعداد ۳۳ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای با مشارکت شرکت ملی نفت ایران ، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش را  اقدامی بی نظیر درعرصه ورزشی در مدارس بعد از انقلاب عنوان کرد.

به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان اینکه برای اولین بار است که شاهد تحول شگرفی در فضای ورزشی آموزش و پرورش هستیم، بیان کرد: این اقدام با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان‌های گچساران و باشت و از محل اعتبارات ورزشی مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت انجام گرفته است.

گفتنی است که مراسم افتتاح  ۳۳ چمن مصنوعی درون مدرسه ای و ۶ طرح شهید سلیمانی باحضور سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستانهای باشت و گچساران  در مجلس شورای اسلامی ،مدیرکل آموزش وپرورش،مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس استان  معاونت تربیت و سلامت اداره کل آموزش وپرورش ،فرمانداران و روسای آموزش وپرورش شهرستان گچساران و باشت ۳۹ چمن دورن مدرسه ای افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۳۹ چمن مصنوعی دورن مدرسه ای در گچساران و باشت

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید