امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 498967 |
تاریخ انتشار : 27 اسفند 1401 - 9:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران استاندار مازندران با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز مولدسازی به صورت عملی توسط بنیاد مستضعفان، گفت: در قانون بحث مولدسازی مطرح است و مصوبه سران قوا هم وجود دارد، دستگاه‌های دولتی مجموعه‌هایی را که مناسب گردشگری هستند را باید آزاد کنند و در اختیار بخش خصوصی بگذارند تا بهره‌وری در حوزه گردشگری […]

صلح خبر/مازندران استاندار مازندران با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز مولدسازی به صورت عملی توسط بنیاد مستضعفان، گفت: در قانون بحث مولدسازی مطرح است و مصوبه سران قوا هم وجود دارد، دستگاه‌های دولتی مجموعه‌هایی را که مناسب گردشگری هستند را باید آزاد کنند و در اختیار بخش خصوصی بگذارند تا بهره‌وری در حوزه گردشگری با جدیت بیشتری دنبال شود.

سید محمود حسینی‌پور امروز در آئین افتتاح فاز نخست تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، ضمن قدردانی از رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بابت سرمایه گذاری در استان مازندران، اظهار کرد: با وجود اینکه اولویت بنیاد مستضعفان اینگونه سرمایه گذاری نبوده است اما این نهاد حمایتی نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه گرایش دولت سیزدهم توجه به ظرفیت  کشورهای همسایه است که سال‌های سال مغفول ماند، تصریح کرد: استان مازندران به عنوان استانی که می‌تواند نقش موثری در کریدور شمال جنوب بازی کند باید بستر لازم را برای تعاملات گردشگری ایجاد کند .

استاندار مازندران، هدف گذاری برای مراودات گردشگری بین‌المللی با کشورهای اوراسیا، شانگ‌های و عربی را از دیگر برنامه‌های استان مازندران عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف گردشگری در مازندران، کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس است زیرا این استان مورد توجه کشورهای عربی قرار دارد.

وی با تاکید براینکه توسعه بر اساس توانمندی مدیریتی اتفاق می‌افتد، یادآور شد: جایی که منابع مالی باشد باید در کنار آن تدبیر مدیریتی هم لحاظ شود.

استاندار مازندران با اشاره به توجه فتاح به قشر ضعیف جامعه در حوزه گردشگری، گفت: بنابر تلاش و پیگیری بنیاد مستضعفان، بزرگ‌ترین پارک جنگلی اختصاصی بانوان در کشور و خاورمیانه با مساحت ۱۰۰ هکتار در مجموعه هتل پارسیان چالوس در حال آماده سازی است که تا شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

حسینی‌پور با اشاره به ایجاد بهترین سرویس‌های ورزشی و پیست دوچرخه سواری در این پارک خاطرنشان کرد: در این مجموعه پارک نزدیک به یک‌هزار زن بی‌سرپرست مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید