امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 476847 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1401 - 13:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی مسئول هیات کشتی شهرداری مشهد گفت: هدف از برگزاری مسابقات کشتی در فضای باز، ترویج این رشته در میان خانواده‌ها است. مسعود اسماعیلی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد در فضای باز مشهد اظهار کرد: این مسابقات با حمایت معاونت تربیت بدنی شهرداری مشهد و به […]

صلح خبر/خراسان رضوی مسئول هیات کشتی شهرداری مشهد گفت: هدف از برگزاری مسابقات کشتی در فضای باز، ترویج این رشته در میان خانواده‌ها است.

مسعود اسماعیلی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد در فضای باز مشهد اظهار کرد: این مسابقات با حمایت معاونت تربیت بدنی شهرداری مشهد و به میزبانی منطقه ۱۱ در بوستان چهل بازه با مشارکت هیات کشتی بسیج برگزار شد. در نظر داریم این مسابقات را در سایر بوستان‌های مشهد در کنار جشنواره‌ها و همایش‌هایی که در بوستان‌ها برگزار می‌شود، برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه طرح برگزاری این مسابقات در سال ۹۶ و در دوره ریاست مسعود ریاضی بر هیات کشتی خراسان رضوی صورت گرفت، افزود: این مسابقات در آن سال‌ها در قالب مسابقات کشوری در منطقه توس برگزار شد که کمک بزرگی به رشد کشتی مشهد و خراسان رضوی کرد. این طرح با توجه به محدودیت‌های کرونایی متوقف شد که با پایان این محدودیت‌ها نخستین دوره آن در پارک چهل بازه مشهد برگزار شد.

مسئول هیات کشتی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد:۳۰ مسابقه کشتی و یک دوره مسابقه کبدی در این برنامه برگزار شد. این طرح را در قالب رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار کردیم تا این رشته ورزشی را به دل خانواده‌ها برده و نفرات بیشتری را به این رشته ورزشی علاقه‌مند کنیم.

اسماعیلی‌نژاد در خصوص هدف از برگزاری این دوره از مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج رشته کشتی در میان خانواده‌ها است. خانواده‌ها به خصوص خانم‌ها و مادرانی که برای تماشای این رشته ورزشی در سالن‌ها محدودیت دارند، در این مسابقات می‌توانند به راحتی در فضای بوستان حضور پیدا کرده و مسابقات فرزندان خود را تماشا کنند.

وی یادآور شد: انتظار داریم که هیات‌های متولی پای کار آمده و استعدادیابی از نونهالان و نوجوانان را در دست بگیرند تا بهره‌برداری لازم از این مسابقات انجام شود.

برگزاری مسابقات در بوستان‌های شهری فرصت حضور خانواده‌ها در مسابقات را فراهم می‌کند

مجید طهوریان عسکری، عضو شورای شهر مشهد با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در برگزاری مسابقات ورزشی در فضاهای باز و بوستان‌های شهری اظهار کرد: مدیریت شهری مسئولیت دارد در سطح شهر، بخشی از توان و انرژی خود را برای توسعه سلامت اجتماعی معطوف کند. برگزاری مسابقات کشتی روباز در بوستان چهل بازه مشهد نیز فرصتی برای حضور خانواده‌ها و به خصوص بانوان در مسابقات ورزشی فراهم کرد.

 وی یادآور شد: مدیریت شهری نسبت به حوزه نشاط و شادابی شهروندان مسئول است. بخشی از شادی مومنانه، همین است که خانواده‌ها در کنار فرزندان خود فضایی مفرح و مطلوب را تشکیل دهند. همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در بوستان‌های شهری و فضاهای باز به دیده شدن استعدادهای مختلفی که در مشهد دیده نشده‌اند، کمک می‌کند.

عضو شورای شهر مشهد گفت: از تمامی هیات‌های ورزشی دعوت می‌کنم که پا به عرصه استفاده از ظرفیت‌های مختلف بوستان‌های مشهد بگذارند. هیات‌های ورزشی که با انرژی و توانمندی بیشتر به بوستان‌های شهر بیایند و خدمات و فعالیت‌های خود را در عرصه شهری ارائه دهند، مورد حمایت شورای شهر قرار خواهند گرفت. اگر بوستان‌ها را در اختیار زندگی شهروندی و فعالیت‌های اجتماعی مردم قرار دهیم، معضلات اجتماعی کاسته و بهره‌مندی زندگی شهروندی و نشاط و شادابی شهروندان افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید