امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 506072 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 15:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به تشریح ویژه برنامه‌های مدیریت شهری در دهه کرامت پرداخت. حسین باغگلی با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) روز دختر و آغاز دهه کرامت، به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص پرداخت و اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی در این […]

صلح خبر/خراسان رضوی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به تشریح ویژه برنامه‌های مدیریت شهری در دهه کرامت پرداخت.

حسین باغگلی با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) روز دختر و آغاز دهه کرامت، به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص پرداخت و اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی در این دهه ویژه برنامه تشرف گروهی اقشار مختلف مردم به حرم  مطهر رضوی با محوریت مساجد مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر با عنوان «قرار زیارت» از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰خرداد ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین ۲ ایستگاه استقبال از زائر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) و محور مشهد – نیشابور راه‌اندازی شده و فضاآرایی پایگاه های راهنمای زائر، اجرای سرود خوشامدگویی با نام «نوای کرامت» به  مدت ۱۰ روز در ورودی ها و مسیرهای منتهی به حرم  مطهر رضوی، افزایش ساعات کاری پایگاه های راهنمای زائر، توزیع ۲۰۰۰ محصول حوزه زیارت، برگزاری تور زیارت در نمایشگاه مفهومی زیارت در بوستان وحدت به  مدت ۱۰ روز و اختتامیه رویداد ملی سقاخانه از دیگر برنامه های حوزه فرهنگی شهرداری در این دهه است.

باغگلی اضافه کرد: راه اندازی ایستگاه های «مشهد مهربان» در مناطق سیزده گانه شهری، مشارکت با تشکل های مردمی برای اجرای ۲۰۰ برنامه در شهر، برگزاری جشن های ویژه اقشار خاص، اجرای برنامه «ضرب نوازی» ۱۰۰ نفره در جلوخان آرامگاه فردوسی، برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در گود چوخه فردوسی و اجرای برنامه‌های ورزشی ویژه برای ۱۰۰۰ نفر از کودکان با بیماری های خاص و پیوند اعضا از دیگر برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده این ایام است.

وی ادامه داد: راه اندازی و راهبری مرکز اسکان موقت بوستان غدیر، نورافشانی در شب ولادت حضرت معصومه(س) و امام  رضا(ع) در مناطق مختلف شهر مشهد، اجرای ۵۰۰ سرود در سطح شهر، برگزاری ویژه برنامه «به عشق رضا(ع)» در سالن شهید بهشتی نیز بخشی از این اقدامات است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی گفت: اجرای جُنگ های شمیم کرامت، حمایت از فعالیت های مردمی در قالب نمایشگاه شمس کرامت، اجرای جُنگ قلب ایران و برگزاری جشنواره محله آرایی از دیگر برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در دهه کرامت است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید