امروز: پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 8 شعبان 1446 | 2025-02-06
کد خبر: 52961 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1394 - 12:22 | ارسال توسط :
1
4
ارسال به دوستان
پ

برندهای لباس لوکس ایتالیایی به بازار ایران می آید به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: هنوز بیش از 3 روز از اعلام لغو تحریم‌ها نگذشته بود که یک برند ترک لباس فروشگاهش را در ایران تاسیس کرد و اکنون نوبت به برندهای لوکس اروپایی رسیده است. به دنبال لغو تحریم‌ها، برندهای مختلف لباس […]

برندهای لباس لوکس ایتالیایی به بازار ایران می آید

به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

هنوز بیش از 3 روز از اعلام لغو تحریم‌ها نگذشته بود که یک برند ترک لباس فروشگاهش را در ایران تاسیس کرد و اکنون نوبت به برندهای لوکس اروپایی رسیده است.

به دنبال لغو تحریم‌ها، برندهای مختلف لباس و اجناس لوکس بازار دست نخورده و جوان ایران هدف گرفته است و بیم آن می‌رود که در سایه هجوم بی‌محابای آنها، کارگاه‌های کوچک و حتی کارخانجات بزرگ ایران با خسارت روبرو شوند.

berand.solhkhabar

ورود بی‌برنامه این شرکت‌ها نه تنها موجب نگرانی در زمینه ضربه به بنگاه‌های کوچک اقتصادی می‌شود بلکه نگرانی‌هایی در مورد تغییر سبک زندگی و تاثیرات فرهنگی از طریق ارائه مدل‌های جدید مد، به راه انداختن «فشن شوی» مختلف و غیره ایجاد کرده است.

این برندها اخیرا شیوه خود را تغییر داده و ارائه مدل‌های به اصطلاح حجابی علاوه بر سود بردن از بازارهای بکر و جوانی نظیر ایران سعی در تغییر سبک زندگی کشورهای مقصد دارند.

در این راستا خبرگزاری رویترز نوشت: شرکت مد ایتالیایی روبرتو کاوالی اعلام کرد به دنبال لغو تحریم‌ها، نخستین فروشگاه خود در ایران را دایر کرد.

به نوشته این گزارش، تحلیلگران معتقدند ایران که غنی از منابع طبیعی و دارای جمعیت حدود 80 میلیونی و جوانان تحصیلکرده است، می‌تواند احتمالا بازار پرسودی برای شرکت‌های تولیدکننده کالاهای لوکس باشد.

روبرتو کاوالی جز نخستین برندهای ایتالیایی است که فروشگاه اختصاصی محصولات خود را با نام خود در ایران دایر کرده است. این مدل از فروشگاه مورد علاقه بسیاری از شرکت‌های لوکس فشن است که اجازه دارند تصاویر و نحوه برخورد با مشتریان را خود تعیین کنند.

این فروشگاه به مساحت 350 متر مربع با چند طبقه، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه و انواع عینک‌های ساخت این شرکت را عرضه می‌کند.

رناتو سمراری مدیر ارشد اجرایی کاوالی در این‌باره گفت: «ما فکر می‌کنیم ایران قرار است یک بازار بسیار جذاب برای محصولات لوکس باشد.»

با توجه به اینکه برخی‌ از تحریم‌های آمریکا پابرجاست و شرکت‌های آمریکایی را در ورود به ایران محدود کرده است، اما شرکت های اروپایی و آسیایی راحت‌تر توانسته اند وارد ایران شوند.

شرکت ایتالیایی «پیکوادرو»، تولیدکننده محصولات چرمی سال گذشته یک مرکز خرید در ایران افتتاح کرد. شرکت «دولچه اند گابانا» نیز در ماه ژانویه یک فروشگاه عرضه مجموعه حجاب و عبا در تهران تاسیس کرد اما از اظهارنظر درباره برنامه خود برای انجام تجارت بیشتر در ایران خودداری کرد.

شرکت روبرتو کاوالی، آوریل گذشته توسط صندوق کلسیدرا، یک صندوق سهام خصوصی خریداری شد.

موسس 75 ساله روبرتو کاوالی، همچنان 10 درصد سهام  این شرکت را در اختیار دارد. وی مارس گذشته، مدیریت بخش نوآوری این شرکت را به یک طراح نروژی به نام پیتر دونداس واگذار کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :صدای.تنها

      خیلی لذت بردم