امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 506622 |
تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402 - 14:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: وقتی برای حل مشکلات، تدبیر نکردیم به‌طور قطع با دعا حل نمی‌شوند. آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی پنجشنبه ۴ خرداد در نشست هم‌اندیشی مسئولین استان همدان که در محل دانشگاه ملی نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: تجربیات متعدد از صدر اسلام تاکنون اثبات کننده این است […]

صلح خبر/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: وقتی برای حل مشکلات، تدبیر نکردیم به‌طور قطع با دعا حل نمی‌شوند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی پنجشنبه ۴ خرداد در نشست هم‌اندیشی مسئولین استان همدان که در محل دانشگاه ملی نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: تجربیات متعدد از صدر اسلام تاکنون اثبات کننده این است که عامل پیروزی به تعداد و مسائل ظاهری نیست بلکه مدیریت است که کارساز و مهم است.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران ارشد استان در این نشست حضور دارند و این وقت متعلق به مردم است و باید این نشست منجر به حل مشکلات مردم شود و مدیران دست پر به حوزه‌های خود بازگردند.

شعبانی ادامه داد: برای حل مشکلاتی از قبیل مشکل آب، مسکن و … وقتی تدبیر نکردیم، مشکلات حل نشد و با دعا هم این مشکلات حل نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام مغیثی از پرسابقه‌ترین ائمه جمعه در کشور است، افزود: در بحث گردشگری نهاوند به دلیل مشکل در زیرساخت‌ها آنطور که انتظار می‌رفته شکل نگرفته است و از ظرفیت گردشگری این شهرستان استفاده نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، یادآور شد: بسیاری از مسائلی که در سال ۷۵ در این شهرستان مطرح بوده مثل مجموعه ورزشی علیمرادیان که پس از ۲۵سال هنوز به نتیجه نرسیده است، در صورتی‌که مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند بیت‌المال است و اداره ورزش و جوانان باید در این زمینه ورود و چاره‌اندیشی کند.

شعبانی تاکید کرد: ظرفیت بزرگ کشاورزی شهرستان نهاوند مثل گشنیز آن‌طور که باید استفاده نشده و بحث خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی در این حوزه باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: خسارت‌های حاصل از سیل سایت‌های پرورش ماهی شهرستان نهاوند که تصاویر آن را هم دیدیم، بسیار ناراحت کننده بود و خسارت‌دیدگان باید کمک شوند و نیازمند حمایت هستند.
امام جمعه همدان اضافه کرد: گاهی خود مدیری که باید قاطعانه عمل کند و کار را پیش ببرد خودش درگیر بروکراسی اداری است و سرعت عمل ندارد. البته نمی‌گویم خلاف قانون عمل کند بلکه باید تدبیراندیشی کند تا کار پیش برود.

شعبانی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند طرح جامعی هفت سال به طول انجامیده، نیازمند فراتر از بروکراسی اداری پیش رفتن است و در همدان ۴۰سال است کلنگ مصلی زده شده و هنوز نتوانسته‌ایم مشکل سند آن را پس از چهار سال حل کنیم.

وی اظهار کرد: از نمایندگان مجلس هم  انتظار می‌رود در سال پایانی قوانین مورد نظر را به نتیجه و تصویب برسانند.

انتهای پیام 
 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید