امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 500354 |
تاریخ انتشار : 11 فروردین 1402 - 1:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است تیمش شرایط بهتری نسبت به ملوان داشت و کسب برتری دو بر یک در این دیدار، عادلانه بود. به گزارش صلح خبر، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که با نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار  به پایان رسید، […]

سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است تیمش شرایط بهتری نسبت به ملوان داشت و کسب برتری دو بر یک در این دیدار، عادلانه بود.

به گزارش صلح خبر، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که با نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار  به پایان رسید، اظهار کرد: در مورد نشست خبری قبل از دیدار مقابل ملوان به ما اطلاع نداده بودند و به همین دلیل در نشست خبری حاضر نبودم. قبل از هر چیز به مازیار زارع به خاطر داشتن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم که چنین فوتبال خوبی بازی می‌کنند.

وی افزود: مازیار زارع می‌تواند آینده فوتبال ایران و یک مربی برای فوتبال ملی ایران باشد. وی از همه شاخص‌های خوب یک مربی برخوردار است، دارای کاریزما، کلاس مربیگری و وجاهت است و از نظر فنی نیز باید تیم ملوان را ببینید که با چه کیفیت خوبی بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با بیان این‌که تیمش در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی فوتبال خیلی خوبی در نیمه نخست بازی کرد، گفت: در نیمه اول فوتبال روان و با برنامه‌ای بازی کردیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم و چه باید بکنیم. در دیدار مقابل ملوان فوق‌العاده بودیم و بهترین نیمه اول کل مسابقات هوادار را شاهد بودیم و دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم و از آن‌ها بابت زحمات‌شان تشکر می‌کنم و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

الهامی با اشاره به این‌که در نیمه دوم شرایط جوی متفاوت بود، گفت: در طول این بازی با جمعیت انبوه هواداران ملوان روبه‌رو بودیم. در این دیدار تیم ملوان را زنده دیدم، آن‌ها فوق‌العاده بودند، تیمی هستند که اصالت دارد و در سفره مردم است. ملوان تیمی است که حتما باید در لیگ برتر باشد، آن‌ها همانند صنعت نفت، تراکتور و نساجی هویت و اصالت فوتبال ایران هستند و دیدید که چگونه امروز هواداران‌شان ۹۰ دقیقه زیر باران تیم خود را تشویق کردند.

وی با بیان این‌که موقعیت‌های تیم ما در این دیدار بیش‌تر و بهتر بود، عنوان کرد: از نظر تیمی شرایط بهتری نسبت به ملوان داشتیم و به نظر بنده نتیجه عادلانه بود، هر چند که ۱۵ دقیقه پایانی خیلی به تیم ما فشار آورند که طبیعی بود و از بازیکنان خود به دلیل مقاومت دفاعی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید