امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 481921 |
تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 20:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند گفت: بیرجند مرکز و پیشانی استان بوده و نیازمند توجه است چراکه عقب ماندگی‌هایی در مرکز استان داریم که در شان مردم مرکز استان نیست.  علی فاضلی فرد، عصر امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور در شورای اداری شهرستان بیرجند که به ریاست قناعت استاندار خراسان جنوبی و با حضور خسروی اسفزار نماینده […]

صلح خبر/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند گفت: بیرجند مرکز و پیشانی استان بوده و نیازمند توجه است چراکه عقب ماندگی‌هایی در مرکز استان داریم که در شان مردم مرکز استان نیست. 

علی فاضلی فرد، عصر امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور در شورای اداری شهرستان بیرجند که به ریاست قناعت استاندار خراسان جنوبی و با حضور خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته با کمک استاندار خراسان جنوبی ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان بیرجند تزریق شده که این اعتبار علاوه بر اعتبارات ملی بوده است. 

به گزارش صلح خبر، وی با بیان اینکه اقدامات دولت آیت الله رئیسی یک شاهکار بود، افزود: با توجه به وضعیت نامطلوبی که کشور داشت و رئیس جمهور، دولت را با خزانه خالی تحویل گرفت اما فعالیت‌های انجام شده که در مقابل با قبل قابل قیاس نیست. 

فاضلی فرد به کمبود سرانه ورزشی و آموزشی در شهرستان بیرجند اشاره و بیان کرد: در بحث ورزشی، سرانه ورزشی شهرستان بیرجند یک دهم بوده که حتی از میانگین استان نیز کمتر است. 

وی اظهار کرد: در  بحث فضای آموزشی نیز سرانه فضای آموزشی در شهرستان بیرجند بسیار پایین است چراکه سرانه فضای آموزشی در شهرستان بیرجند به ازای هر دانش آموز ۴.۵ متر مربع است در حالی که این سرانه در استان ۶.۵ متر مربع است. 

فرماندار بیرجند از وجود ۴۹ مدرسه دو نوبته در مرکز استان خبر داد و گفت: این مسائل باعث عقب ماندگی مرکز استان شده است. 

فاضلی فرد با بیان اینکه لازم است مدیران شهرستان با هماهنگی فرمانداری فعالیت کنند، تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در بحث تفویض اختیار به مدیران شهرستانی نگران نباشند و برای پیشبرد اهداف اختیارات بیشتری به مدیران شهرستانی دهند و در مجموع ادارات شهرستان نیز به گونه‌ای رفتار نکنند که حیات خلوت ادارات کل شوند. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید