امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 473024 |
تاریخ انتشار : 01 تیر 1401 - 2:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان دارنده نشان طلای مسابقات بین المللی دو و میدانی معتقد است که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به این رشته در استان پشت کرده است و توجه لازم را ندارد. علیرضا خالدی در گفت و گو با صلح خبر، با بیان این که بیش از ۱۰ سال  است در دو و میدانی فعالیت […]

صلح خبر/خوزستان دارنده نشان طلای مسابقات بین المللی دو و میدانی معتقد است که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به این رشته در استان پشت کرده است و توجه لازم را ندارد.

علیرضا خالدی در گفت و گو با صلح خبر، با بیان این که بیش از ۱۰ سال  است در دو و میدانی فعالیت دارم، در انتقاد نسبت به عدم توجه مسئولان ورزش خوزستان به این رشته،  اظهارکرد: دو و میدانی رشته ای است که نامش با مظلومیت عجین شده و در ورزش هر گاه حرف از مشکلات بوده نام دوومیدانی پایه ثابت بوده است.

وی بیان کرد: در ورزش خوزستان این مشکلات به علت عدم توجه مدیرکل به دوومیدانی بیشتر دیده می شود و به صورت مستقیم عملکرد مثبت ورزشکاران را تحت شعاع قرار می دهد. بنده مدتی بود که دوومیدانی را به صورت کلی کنار گذاشته بودم اما پس از این که آقای خنفری به عنوان رییس هیات استان منصوب شد با پیگیری های او و برادرش که مربی بنده هستند تمریناتم را شروع کردم و در مدت کوتاهی توانستم با رکوردهای ۷ متر ۴۰ سانتی متر و ۷ متر و ۶۰ سانتی متر برای خوزستان مدال طلا کشوری و بین المللی کسب کنم و به عضویت تیم ملی درآیم.

این دو و میدانی کار خرمشهری ادامه داد: ولی متاسفانه علت نگاه غضبناک آقای بنی تمیم به ورزشکاران دوومیدانی را نمی دانم. من نمی دانم چرا یک مدیرکل باید به یک ورزش پایه و پر مدال و در یک استان با این همه ظرفیت و استعداد، به این رشته پشت کند؟

وی عنوان کرد: ورزش خوزستان به یک مدیر بزرگ نیاز دارد که فارغ از سلایق شخصی و تسویه حساب های مدیریتی به فکر ورزشکار باشد و هر کاری که انجام می دهد آن کار درگیر با منافع ورزشکار باشد ولی متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان هیچ گونه حمایتی را به سمت ما اعم از مالی و معنوی روانه نمی کند.

خالدی گفت: البته این که می گویم آقای بنی تمیم و انتقاد می کنم، انتقادم متوجه همه کسانی است که مسئولیت حمایت و رشد در ورزش خوزستان را دارند و البته انتقاد بالاتر این است که اگر قرار بود همه سرجای خود بمانند پس در حق آقای حیدری مدیرکل سابق فقط اجحاف شد.

وی تاکید کرد: امیدوارم روزی برسد که همه در ورزش به فکر ورزشکاران باشند چون استان خوزستان در سایر زمینه ها به اندازه کافی مظلوم هست.

این ورزشکار در پایان درباره آمادگی اش برای حضور در مسابقات بین المللی ترکیه، عنوان کرد: پیگیر کارهای خروج از کشور برای اعزام هستم. رکوردهایم در تمرینات خوب اس و ان شاءاله برای بهترین نتیجه تلاش می کنم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید