امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 97293 |
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1395 - 12:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رونمایی کتاب مصور اهدای عضو با حضور ولایتی جامعه > سلامت – مراسم رونمایی کتاب مصور اهدای عضو با حضور علی اکبر ولایتی برگزار شد. به گزارش خبرآنلاین علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری از مراسم رونمایی کتاب مصور اهدای عضو یک = هشت که در تاریخ چهارشنبه سیزدهم مردادماه در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد ،نوشت […]

رونمایی کتاب مصور اهدای عضو با حضور ولایتی

جامعه > سلامت – مراسم رونمایی کتاب مصور اهدای عضو با حضور علی اکبر ولایتی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری از مراسم رونمایی کتاب مصور اهدای عضو یک = هشت که در تاریخ چهارشنبه سیزدهم مردادماه در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد ،نوشت : جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز کشورمان با همت عالی خود در مسیر نجات جان عزیزان و بیمارانی که برای ادامه حیات نیاز به اهداء عضو دارند افتخارات فراوانی را آفریده اند و مرکز مسیح دانشوری یکی از مراکز مهم در این ارتباط است که از سال ها قبل فعالیت خود را با حضور پزشکان و متخصصان اندیشمند و توانمند آغاز نموده است .
دکتر ولایتی در ادامه این نوشتار افزود: هم‌اکنون دویست پیوند ریه، یکصد پیوند قلب و در برخی مواقع پیوند کلیه و لوزالمعده انجام می شود و این مرکز موفقیت‌های بسیار خوبی را در انجام و توسعه این مهم داشته است.
رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به همراهی صمیمانه و ارزشمند مردم در این زمینه افزود: تاکنون یک میلیون و ششصد هزار نفر کارت اهدای عضو را پر کرده اند و امیدواریم این حرکت گسترش بیشتری هم داشته باشد و ایران از این لحاظ موفق‌ترین کشور در غرب آسیا و شمال آفریقا است و امیدواریم با توسعه اتاق‌های عمل پیوند از شش اتاق به ۱۲ اتاق، عمل پیوند لوزالمعده هم در این مرکز توسعه یابد.
وی در این نوشتار به حضور حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم اشاره کرد و تصریح کرد :با توجه به زمینه های فقهی و قانونی فراهم شده در این ارتباط باید با همکاری نهادها و بخش های مختلف زمینه این اقدام خیرخواهانه را بیش از پیش فراهم کرد.
دکتر ولایتی در نوشتار خود اضافه کرد : مرگ مغزی می‌تواند جان هشت نفر را نجات دهد و متاسفانه در طول سال تعدادی از هموطنانمان در کشور دچار مرگ مغزی می‌شوند که می‌توانند جان هزاران نفر را نجات داده و به آنان زندگی جدید اهدا کنند و کتاب مصور اهدای عضو یک = هشت توسط خانم مرادیان نژاد و با همکاری خانم دکتر صادق بیگی مسئول فرآوری پیوند مرکز درمانی مسیح دانشوری می تواند زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم عزیز را در این اقدام مهم فراهم نماید.

۴۲۴۲

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید