فرهنگ > ادبیات – همشهری آنلاین:کتاب نبایدهای کسبوکارهای کوچک و کارآفرینانه تالیف ندا موسوی، کارآفرین و مشاور کسبوکار و دکتر سید سعید میرواحدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد. برخلاف بسیاری از کتابهای معمول در حوزهی مدیریت، این کتاب شما را با نبایدهای کسب وکار آشنا میکند. نبایدهایی که میگویند از […]
فرهنگ > ادبیات – همشهری آنلاین:
کتاب نبایدهای کسبوکارهای کوچک و کارآفرینانه تالیف ندا موسوی، کارآفرین و مشاور کسبوکار و دکتر سید سعید میرواحدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
برخلاف بسیاری از کتابهای معمول در حوزهی مدیریت، این کتاب شما را با نبایدهای کسب وکار آشنا میکند. نبایدهایی که میگویند از چه کارهایی پرهیز کنیم و چه تصمیماتی را به چه شکلی نگیریم! این نبایدها حاصل مصاحبه و تحلیل دو شرکت کارآفرینانه و کوچک است که با شکست مواجه شدهاند. کارآفرینان این کسبو کارها، روند شکل گیری و شکست خود را به صورت داستانگونه شرح دادهاند و پس از آن تحلیل علمی از آنچه نباید میکردهاند، ذکر شده است.
این کتاب کمحجم با بیان اشتباهات کارآفرینان و بررسی و تحلیل این اشتباهات، درصدد است تا به سایر کارآفرینان و مدیران در اتخاذ تصمیمات مناسب و علمی یاری رساند تا سهمی هرچند اندک در کاهش ضریب شکست کسب و کارها داشته باشد.
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.