امروز: جمعه, ۲ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 21 جماد أول 1446 | 2024-11-22
کد خبر: 209563 |
تاریخ انتشار : 14 آذر 1394 - 13:56 | ارسال توسط :
8
4
ارسال به دوستان
پ

رپورتاژ آگهی | خبر آگهی | رپرتاژ | رپورتاژ | رپورتاژ‌ خبری رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی ( خبر آگهی – رپرتاژ – رپورتاژ – رپورتاژ‌ خبری ) مقاله ای با هدف تبلیغات است که در سایت های معتبر، پربیننده و پرمخاطب منتشر می گردد. در این نوع تبلیغات، محتوا یا خبری با تمرکز بر روی […]

رپورتاژ آگهی | خبر آگهی | رپرتاژ | رپورتاژ | رپورتاژ‌ خبری

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی ( خبر آگهی – رپرتاژ – رپورتاژ – رپورتاژ‌ خبری ) مقاله ای با هدف تبلیغات است که در سایت های معتبر، پربیننده و پرمخاطب منتشر می گردد. در این نوع تبلیغات، محتوا یا خبری با تمرکز بر روی تبلیغ محصول یا خدمات برای انتشار در یک وبسایت خبری صورت می گیرد و در آن از خوانندگان دعوت می شود که از محصولات یا خدمات آگهی دهنده بازدید به عمل آورند.

رپورتاژ از نظر لغولی به معنای گزارش تبلیغاتی است ( Reportage Advertising ). به بیان دیگر رپورتاژ آگهی Reportage Advertising یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری معتبر و پر ببینده مانند پایگاه صلح خبر منتشر می شود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می شود.

رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی

رپورتاژ پایگاه صلح خبر توسط مجموعه حرفه ای تدبیر ادز در سازمان تبلیغات انجام می پذیرد. خدمات متنوعی توسط تدبیر ادز در سازمان تبلیغات پایگاه صلح خبر به متقاضان ارائه می گردد.

خدمات تدبیر ادز در سازمان تبلیغات پایگاه صلح خبر عبارتند از :

  • رپورتاژ آگهی در خبرگزاری صلح خبر با رتبه 180 ایران (طبق آمار جهانی الکسا) منتشر می شود.
  • تولید محتوای خبری و تبلیغاتی برای رپورتاژ توسط کارشناسان سئو SEO انجام می شود.
  • نشست خبری و مصاحبه توسط خبرنگاران پایگاه صلح خبر برگزار می شود.
  • رپورتاژ خبری توسط پایگاه صلح خبر با 450/000بازدید روزانه و 3/000/000بازدیدکننده منحصر به فرد در ماه منتشر می‌شود.
  • محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان خاص خبرگزاری تهیه می‌شود تا بیشترین اثر را داشته باشد.
  • تهیه محتوای خبری توسط خبرنگاران حرفه ای صورت می پذیرد.
  • تولید محتوا بر اساس جدید ترین استراتژی های سئو SEO و توسط فناوری اطلاعات تدبیر انجام می شود.
  • تولید محتوا با استفاده از برترین راهکار های بازاریابی آنلاین 2018 (دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ) صورت می پذیرد.
رپرتاژ آگهی در پایگاه صلح خبر
رپرتاژ آگهی در پایگاه صلح خبر

انتشار رپرتاژ آگهی در اولین و معتبرترین پایگاه صلح خبر ایران و جهان

رپورتاژ آگهی های منتشر شده در پایگاه صلح خبر که جز 20 سایت اول خبری دارای مجوز رسمی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، همیشه در سایت باقی می مانند. این مورد تفاوت اصلی رپورتاژ آگهی با بک لینک است. چرا که بک لینک های خریداری شده معمولا زمان مشخصی برای انتشار دارند. بعد از گذشت مدت زمان، از سوی مدیر سایت حذف خواهند شد. بنابراین شما نیاز است که مجددا هزینه ای را برای آن پرداخت نمایید.

باید توجه داشته باشید با این پاک شدن های مکرر بک لینک ها در سایت های پولی، موتورهای جستجو مانند گوگل، به هدف اصلی شما که درج لینک پولی است پی می برند. فلذا سیاست های جریمه ای و الگوریتم های خود، سایت شما را با جریمه و افت رتبه شدید مواجه می نمایند. در صورتی که لینک های درج شده در رپرتاژ آگهی های پایگاه صلح خبر دائمی هستند. از این حیث نه تنها خطر پنالتی شدن شما را تهدید نمی کند، بلکه با رشد هر روز خبرگزاری، بک لینک های شما نیز دارای اعتبار بیشتری خواهند شد.

تمامی رپورتاژ خبری های ارسالی متقاضان، توسط تیم سئو تدبیر بررسی شده و به طور رایگان ویرایش و سئو می گردند. رپرتاژ آگهی ها پس از انتشار، در سرویس مرتبط و بخش اخبار روز پایگاه صلح خبر منتشر می شوند.

بنابراین مزیت های تبلیغ رپرتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی را می توان به صورت زیر برشمرد:

  1.  درج در معتبرترین و پرمخاطب ترین پایگاه صلح خبر ایران با بیش از 450/000 بازدید روزانه.
  2. حداقل هزینه با بیشترین بازدهی به نسبت هزینه سایر روش های تبلیغاتی.
  3. جذب مخاطبان بیشتر بخاطر غیر مستقیم بودن و تعداد بازدید بالا و تاثیرگذاری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی.
  4.  ماندگاری طولانی رپرتاژ آگهی بر خلاف روزنامه ها و رادیو تلویزیون که تبلیغ تنها در ساعت یا روز خاص منتشر می شود.
  5.  دادن لینک فالو در رپورتاژ خبری به سایت شما در متن خبر و افزایش سئو سایت شما.
  6. افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت شما در گوگل.
  7. سئو محتوا براساس استانداردهای 2018 گوگل و موتورهای جستجو.
  8. برندینگ موثر خدمات و محصولات در رپورتاژ آگهی.
رپورتاژ آگهی موثر
رپورتاژ آگهی موثر

نگارش یک رپرتاژ آگهی موثر

برای موثرتر بودن رپورتاژ خبری می بایست حتی الامکان از مطالب کوتاه و مفید استفاده کرد. حداکثر 1000 کلمه یا واژه مناسب می باشد. در انتخاب تیتر ها و عکس ها هم باید دقت نمایید. چرا که تجربه نشان داده بسیاری از خوانندگانی که قصد خواندن رپرتاژ آگهی را ندارند، به تیتر ها و عکس های آن توجه می کنند. در صورتی که این دو مورد دارای جذابیت باشند، به احتمال زیاد نظرشان عوض خواهد شد و مطلب می خوانند.

در نوشتن رپورتاژ آگهی موفق باید تلاش نمایید که بر روی یک موضوع خاص تمرکز کنید. متن لینک ها و عکس ها را باید بر اساس موضوع اصلی انتخاب کنید. نوشتن اطلاعات کلی پیشنهاد نمی شود، مگر اینکه صرفا قصدتان درج بک لینک دائمی باشد و توجه خواننده برایتان اهمیتی نداشته باشد.

رپورتاژ خبری محصولات تان را چگونه بنویسید؟

در رپورتاژ خبری محصولات سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که بسیار جذاب بوده و یا جز پرفروشترین محصولات شما می باشد. عکس های زیبا و گیرا برای آن انتخاب کرده و درباره آن به اندازه کافی توضیحاتی دهید. بعد از ارائه توضیحات نیز حتما لینکی به صورت مستقیم به صفحه خرید محصول درج کنید.

رپورتاژ خبری خدمات تان را چگونه بنویسید؟

در رپورتاژ آگهی خدمات، به یک یا دو خدمت اصلی خود بپردازید. با این روش خواننده تمرکز لازم را برای درک موضوع از دست نمی دهد. خدمت خود را به طور کامل شرح داده و درباره رابطه خود با مشتریان نیز بنویسید. به پشتیبانی خدمات خود و نحوه گارانتی آن بپردازید. اشاره ای به نمونه کارها یا هزینه خدمات خود داشته باشید. عکس های متناسب در این باره منتشر کنید. بعد از معرفی کامل خدمت خود، می توانید لینکی با عنوان خدمت خود به متن اضافه نمایید و خوانندگان را به صوت طبیعی ترغیب به کلیک بر روی لینک مورد نظر بفرمایید.

رپورتاژ آگهی در متن آموزشی
رپورتاژ آگهی در متن آموزشی

رپورتاژ آگهی در قالب گزارش یا خبر یا آموزش

همچنین رپورتاژ آگهی می تواند در قالب یک خبر یا یک گزارش و یا یک مطلب آموزشی نیز باشد. در این نوع رپورتاژ در حین تشریح خبر یا گزارش می توانید در بین آن نام خود را به شکل متناسب بیاورید و به خدمات یا محصولات خود همراه با لینک آنها اشاره ای نمایید. شما می توانید یک مطلب آموزشی در زمنیه خدمات یا محصولتان به صورت کلی و با هدف افزایش آگاهی مخاطب بنویسید.

رپورتاژ آگهی آموزشی بهترین نوع رپرتاژ آگهی محسوب می شود. چراکه شما علاوه بر انتقال یک مطلب مفید و آموزنده، تبلیغ محصول و خدمات خودتان را نیز انجام داده اید. البته نگارش چنین رپوتاژ خبری کار اهل فن و خبرگان آموزشی در هر رشته می باشد.

مناسب ترین فضا برای درج رپورتاژ آگهی

بهترین سایت ها برای نوشتن رپرتاژ آگهی سایت هایی هستند که دارای بازدید کننده زیادی هستند و اعتبار دامنه بالایی دارند. برای تخمین بازدید کننده سایت ها می توانید از رتبه الکسا سایت و برای تعیین اعتبار سایت از سایت Moz استفاده کنید. سایت های خبری، خبرگزاری ها و در حالت کلی سایت هایی که مرتبط با حیطه کاری شما هستند، مناسب ترین سایت ها برای نوشتن رپرتاژ آگهی هستند.

سایت های معتبر خبری و تحلیلی و خبرگزاری ها به خاطر اینکه خوانندگان، مطالب آنها را دنبال می نمایند و تا انتها می خوانند، از اهمیت بالایی برخوردارند. اهمیت مورد آخر نیز کاملا واضح است. پایگاه صلح خبر در حال حاضر با داشتن حداقل 3/000/000 بازدید کننده منحصر به فرد و 13/500/000بازدید صفحات در ماه و رتبه 100 در ایران، یکی از 15 خبرگزاری و سایت خبری پر بازدید در ایران به شمار می رود.

شرایط رپورتاژ خبری

رپورتاژ آگهی های پایگاه صلح خبر ایران دارای شرایط بسیار مناسب می باشند، که عبارتند از:

  • درج حداکثر 1100 واژه در رپورتاژ آگهی بلامانع است. پیشنهاد می شود که تعداد کاراکتر ها بهینه و جنبه اقناعی داشته باشند.
  • تجربه نشان داده که خوانندگان از مطالب بسیار بلند دوری می کنند.
  • تعداد عکس های مجاز رپورتاژ آگهی  3 الی 5 لینک، متناسب به نوع پکیج انتخابی می باشد.
  • تعداد لینک های مجاز رپرتاژ خبری نیز 2 الی 5 لینک، متناسب به نوع پکیج انتخابی می باشد.

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی از تدبیرادز (فناوری اطلاعات تدبیر) بسیار آسان است. بعد از نوشتن مطلب خود و ارسال از طریق راه های ارتباطی، نوشته شما توسط ما بررسی شده و پس از داشتن استانداردهای لازم و تایید اولیه، مبلغ پکیج انتخابی از طریق درگاه آنلاین توسط شما پرداخت می گردد. پس از تسویه حساب، محتوای ارسالی ویرایش و عملیات سئو SEO بر روی آن انجام می گردد. پس از تایید نهایی به صورت مادام العمر در پایگاه صلح خبر ایران درج می گردد.

توجه داشته باشید که مطالب پایگاه صلح خبر به صورت اتوماتیک و یا دستی توسط بسیاری از سایت های دیگر کپی می گردد. بنابران ناخواسته، با نشر یک رپورتاژ آگهی در پایگاه صلح خبر، لینک های شما در سایت های دیگری نیز قرار می گیرند. این مسئله کمک شایانی به برندینگ و سئو سایت شما می نماید.

رپرتاژ آگهی
رپرتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی در پایگاه صلح خبر به عنوان اولین و پرمخاطب ترین پایگاه صلح خبر ایران، بر اساس مناسب ترین و رقابتی ترین تعرفه ممکن و با توجه به اعتبار بالای خبرگزاری، تعیین گردیده است.

ردیف نوع پکیج تعداد کارکتر مجاز تعداد لینک فالو تعداد تصویر مبلغ (تومان)
1 پکیج RA-1 عمومی 1100 کارکتر حداکثر2 عدد حداکثر3 عدد 350/000
2 پکیج RA-2 عمومی 1100 کارکتر حداکثر3 عدد حداکثر4 عدد 450/000
3 پکیج RA-3 عمومی 1100 کارکتر حداکثر5 عدد حداکثر5 عدد 550/000
4 پکیج RA-4 اختصاصی متناسب با محتوا متناسب با محتوا متناسب با محتوا تماس بگیرید

امکانات ویژه در پکیج اختصاصی رپورتاژ خبری عبارتند از:

  • ارسال عکاس خبری برای تهیه تصاویر استاندارد و حرفه ای.
  • ارسال خبرنگار برای تهیه مصاحبه یا گزارش اختصاصی.
  • پیاده سازی و تدوین محتوا اختصاصی.
  • درج آدرس شبکه های اجتماعی (تلگرام – ایسنتاگرام – فیسبوک – توئیتر).
  • درج نقشه گوگل مپ دفتر شرکت یا سازمان.
  • درج QR اختصاصی جهت استفاده در اندروید.
  • درج فرم اختصاصی تماس با مخاطبین با امکان ارسال ایمیل مستقیم به شما.
  • امکان انتشار کمپین خبری.
  • امکان برگزاری کنفرانس خبری

برای اطلاع از تخفیفات مناسبتی و تخفیفات تعداد و تخفیفات مصوّب با شماره 02177276426 پایگاه صلح خبر تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید با شماره 02177276399 فناوری اطلاعات تدبیر تماس حاصل فرمایید.

درخواست های خود را از طریق تلگرام پایگاه صلح خبر solhkhabar@ و یا از طریق ایمیل solhkhabar@yahoo.com برای ما ارسال نمایید.

رپرتاژ آگهی در ویکی پدیا

در پایان این بخش ، معرفی کوتاهی از رپورتاژ آگهی را از دانشنامه ویکی پدیا، برای افزایش آگاهی مخاطبان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم مفید فایده قرار گیرد. البته این مطلب به صورت کاملا آشکاری، شیوه درج رپورتاژ خبری را نقد می نماید. دیدگاه نویسنده یکجانبه نگری صرف در بررسی این شیوه تبلیغاتی در بستر تجارت الکترونیک است.

رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial)

به نوعی از آگهی تبلیغاتی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود. در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار موثرند.

به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند. در سال‌های اخیر مواردی برجسته از این پدیده در صدا و سیما مشاهده شده است. از جمله می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برد.

رپورتاژ آگهی پایگاه صلح خبر
رپورتاژ آگهی پایگاه صلح خبر

جمع بندی

با توجه به کلیه مطالب فوق، اهمیت رپورتاژ آگهی بسیار واضح است. این مساله در چند شاخصه مهم بروز و ظهور می نماید. در این راستا می توان به برخی از آن ها به صورت فهرست وار اشاره نمود. هرچند که این فهرست کامل نبوده و قابل تکمیل است.

  1. تبلیغات موثر.
  2. هزینه مناسب.
  3. بازدید بالا.
  4. سئو SEO.
  5. افزایش رنکینگ گوگل.
  6. جذب مخاطب.
  7. هدفمندی.
  8. آگاهی افزایی.
  9. اعتبار بالا.

[wp-review]

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 8