امروز: جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 19 ذو القعدة 1446 | 2025-05-16
کد خبر: 81341 |
تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1395 - 8:40 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > تلویزیون – ایسنا نوشت:هفته گذشته،مسوولان بازرگانی تلویزیون مطالبی را در مورد ممنوعیت پرداخت حق پخش بیان کردند، بعد از آن فدراسیون تهدید کرد که فصل بعد دوربین‌ها را راه نخواهد داد و در نهایت دوباره نوبت به صداوسیما رسید که اطلاعیه دیگری صادر کند. سازمان در این نامه که آن را برای «ایسنا» ارسال کرده، […]

فرهنگ > تلویزیون – ایسنا نوشت:هفته گذشته،مسوولان بازرگانی تلویزیون مطالبی را در مورد ممنوعیت پرداخت حق پخش بیان کردند، بعد از آن فدراسیون تهدید کرد که فصل بعد دوربین‌ها را راه نخواهد داد و در نهایت دوباره نوبت به صداوسیما رسید که اطلاعیه دیگری صادر کند.

سازمان در این نامه که آن را برای «ایسنا» ارسال کرده، بخش زیادی از استدلال‌های قدیمی‌اش را تکرار کرده، اما قسمتی از آن که ارزش خبری دارد، مربوط به ادعای جام‌جم پیرامون درآمدهای دو سامانه پیامکی مهم فوتبال ایران است.

این بخش را بخوانید: «سامانه‌های پیامکی 9090 و 3090 که پیش از این درآمدی برای باشگاه‌ها نداشته‌اند، تبلیغات رسانه ملی از این شماره‌ها باعث شده که درآمد 35 میلیاردی برای سامانه 3090 و درآمد 24 میلیاردی برای سامانه 9090، عاید تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شود.»

1717

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید