امروز: جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 22 ذو الحجة 1445 | 2024-06-28
کد خبر: 459470 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1400 - 15:54 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

کرملین گزارش‌ها درباره استقرار نیروهای حافظ صلح در لوهانسک و دونتسک را تایید نکرد. به گزارش صلح خبر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که مسکو نمی‌تواند اطلاعات مربوط به استقرار نیروهای حافظ صلح روسیه در قلمرو لوهانسک و دونتسک را تایید کند. پسکوف به خبرنگاران گفت: نه، من نمی‌توانم این اطلاعات […]

کرملین گزارش‌ها درباره استقرار نیروهای حافظ صلح در لوهانسک و دونتسک را تایید نکرد.

به گزارش صلح خبر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که مسکو نمی‌تواند اطلاعات مربوط به استقرار نیروهای حافظ صلح روسیه در قلمرو لوهانسک و دونتسک را تایید کند.
پسکوف به خبرنگاران گفت: نه، من نمی‌توانم این اطلاعات را تایید کنم. من چیزی در مورد آن نمی‌دانم.
وی درباره احتمال حضور نیروهای روسیه در این جمهوری‌های خودمختار گفت که این امر توسط رئیس جمهور ولادیمیر پوتین و سران جمهوری‌ها بر اساس مصلحت و بسته به شرایط انجام خواهد شد.
سخنگوی کرملین گفت که روسیه برای تماس‌های دیپلماتیک آماده است، اما همه چیز به مخالفان بستگی دارد.
پسکوف به خبرنگاران گفت: “به طور طبیعی، روسیه برای تماس‌ها در همه سطوح آماده است. طرف روسی به این تماس‌ها علاقه‌مند است. اما همه چیز به مخالفان ما بستگی خواهد داشت.”
وی افزود: واکنش کشورهای غربی به به رسمیت شناختن جمهوری‌های لوهانسک و دونتسک قابل پیش بینی بود.
سخنگوی کرملین در مورد گفتگوهای احتمالی میان رهبران روسیه و آمریکا گفت که مسکو تاکنون هیچ پیشنهادی برای چنین گفتگویی دریافت نکرده است.
او همچنین تصریح کرد که ولادیمیر پوتین ظاهرا از نتایج نشست اخیر شورای امنیت روسیه در مورد دونباس راضی است.
پسکوف همچنین گفت که مسکو برنامه‌های کی‌یف برای قطع روابط دیپلماتیک با روسیه را سناریویی بسیار نامطلوب می‌داند، زیرا این امر همه چیز را برای مردم دو کشور دشوارتر می‌کند.
وی تاکید کرد: البته قطع روابط دیپلماتیک سناریویی بسیار نامطلوب خواهد بود که احتمالاً همه چیز را سخت‌تر می‌کند و مهم‌تر از همه، نه تنها برای دولت بلکه برای مردم دو کشور.
سخنگوی کرملین تاکید کرد که روسیه آماده است با شرکای غربی درباره روند اقدامات تهاجمی کی‌یف و امتناع اوکراین از تضمین‌های امنیتی گفتگو کند.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید