امروز: دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 صفر 1446 | 2024-09-02
کد خبر: 554236 |
تاریخ انتشار : 11 شهریور 1403 - 22:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است. به گزارش صلح خبر، مریم طوسی، دختر دونده‌ای که اولین‌های زیادی را به نام خود ثبت کرد؛ دختر باد ایران که در سال ۱۳۸۶ رکورد دوهای سرعت ایران را بعد […]

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش صلح خبر، مریم طوسی، دختر دونده‌ای که اولین‌های زیادی را به نام خود ثبت کرد؛ دختر باد ایران که در سال ۱۳۸۶ رکورد دوهای سرعت ایران را بعد از ۳۳ سال جابه‌جا کرد، برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی زنان ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا مدال طلای دوی ۴۰۰ متر را به دست آورد، در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دو مدال طلا در دوهای ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر به دست آورد و در حال حاضر هم رکورددار دوهای ۲۰۰ و ۴۰۰ متر زنان ایران است، در ۳۵ سالگی دوباره به دوومیدانی بازگشته است تا فصل جدیدی را برای خود شروع کند.  

از تهران تا لس‌آنجلس با “دختر باد”؛ نزدیک‌تر به مریم طوسی!

قهرمان بودن در میادین ورزشی کار آسانی نیست. گاهی اشک آدم را در می‌آورد. دختر باد باشی یا پلنگ مازندران، فرقی ندارد باید بجنگی. زمین می‌خوری اما دوباره ایستادن و جنگیدن را باید بلد باشی.

ورزشگاه جدید ۱۲۰ هزار نفری در تهران، هوا شد؟

به نظر می‌رسد کار احداث «مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی» که قرار بود با ساخت ورزشگاهی ۱۲۰ هزار نفری همراه شود، آغاز نشده پایان یافته است!

۱۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی امضاء شد و این شرکت چینی نیز از مکان ساخت ورزشگاه نیز بازدید کرد.

لقب «ملکه تپانچه» برای ساره جوانمردی از سوی کمیته پارالمپیک آسیا

کمیته پارالمپیک آسیا با انتشار پستی از ساره جوانمردی به عنوان ملکه تپانچه و افتخار آسیا یاد کرد.

کمیته پارالمپیک آسیا با انتشار پستی از ساره جوانمردی به عنوان ملکه تپانچه و افتخار آسیا یاد کرد که توانست با کسب پنجمین مدال پارالمپیکی خود تاریخ سازی کند.

فسخ قرارداد هافبک عراقی استقلال

در حالی که استقلال از دو فصل پیش منتظر محمد را به صورت قرضی به باشگاه‌های دیگر می‌فرستد، حالا پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر مطلع شده است که قرارداد این هافبک عراقی به صورت یک‌طرفه از سوی باشگاه فسخ شده است.

والیبال ایران در سید دو قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال ایران در سید دو قهرمانی جهان ۲۰۲۴ قرار گرفته است و منتظر است تا هفته آینده حریفانش را در رقابت‌های قهرمانی جهان بشناسد.

رده‌بندی تیم‌های ملی والیبال برای رقابت‌های جهانی فیلیپین مشخص شد. ۱۵ تیمی که در رده‌های بالا قرار دارند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ را به دست آوردند.  

کمک پرسپولیس به ورزشگاه تختی/ میزبانی لیگ برتر از هفته ششم

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از کمک باشگاه پرسپولیس برای بازسازی ورزشگاه تختی خبر داد و گفت: این مبلغ کمتر از ۵ میلیارد تومان است و استقلال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.

مدافع استقلال داربی را از دست می‌دهد؟

مدافع استقلال به دلیل آسیب دیدگی از میادین دور خواهد بود. ایمان سلیمی مدافع استقلال به دلیل آسیب دیدگی از میادین دور خواهد بود.

قلعه‌نویی: دوست داشتم در مشهد بازی کنیم اما همکاری نشد/ جای چند بازیکن در دقیقه ۹۰ عوض شد

سرمربی تیم ملی گفت: علاوه بر تیم ملی، دغدغه تیم‌هایی که در باشگاه‌های آسیا حضور دارند را هم دارم.

پیروزی والیبال نشسته ایران مقابل برزیل/ صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد

تیم ملی والیبال نشسته ایران با پیروزی برابر برزیل صعود خود را به نیمه نهایی پارالمپیک پاریس قطعی کرد.

تیم والیبال نشسته ایران امروز یکشنبه  ۱۱ شهریور در دومین بازی خود در چارچوب بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ مقابل برزیل به برتری رسید.

شکست تیم ملی گلبال ایران مقابل آمریکا

تیم ملی گلبال ایران در سومین دیدار مرحله مقدماتی بازی‌های پارالمپیک پاریس برابر آمریکا شکست خورد.

تیم ملی گلبال ایران امروز از ساعت ١٣:۱۵ به وقت پاریس برابر آمریکا قرار گرفت. این دیدار در شرایطی آغاز شد که ایران می‌توانست در صورت پیروزی صدرنشین گروه لقب بگیرد. با این حال از همان ابتدا با دریافت چند گل و از دست رفتن فرصت‌ها، آمریکا پیش‌ افتاد و توانست برتری خود را تا پایان حفظ کند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید