امروز: جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 22 ذو الحجة 1445 | 2024-06-28
کد خبر: 548501 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1403 - 16:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان مدیرعامل سپاهان از مسئولان ورزشی درخواست کرد برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند. مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره انتخابات چهاردهمین دوره اتتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بعد از شهادت شهید جمهور عزیزمان، کشور با توجه به قانون اساسی و درایتی که صورت گرفت در آرامش به سوی انتخابات […]

صلح خبر/اصفهان مدیرعامل سپاهان از مسئولان ورزشی درخواست کرد برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره انتخابات چهاردهمین دوره اتتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بعد از شهادت شهید جمهور عزیزمان، کشور با توجه به قانون اساسی و درایتی که صورت گرفت در آرامش به سوی انتخابات رفت و حالا وظیفه‌ شخصیت‌های حقیقی و حقوقی این است که زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند. ما هم در همین راستا در خدمت مردم عزیزمان هستیم و کادر مدیریت و ورزشی‌مان برای حضور حداکثری مردم تلاش خواهند کرد.

او ادامه داد: ورزشی‌ها نیز باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند تا جامعه به سمت شرکت در انتخابات برود. مردم هم نشان داده‌اند به نظام اعتماد دارند و همواره به پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند. مردم در همه حوزه‌ها در سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند. رای هر فرد یک پشتوانه محکم برای نظام است و اگر رئیس جمهور رای بالایی بیاورد، قطعاً قدرت بیشتری در پیاده کردن سیاست‌ها دارد.

مدیرعامل سپاهان درباره مسئله بحث اخلاق انتخاباتی میان کاندیدا و ستادهای تبلیغاتی بیان کرد: رهبری هم بارها به این موضوع اشاره کرد که رعایت اخلاق یک موضوع مهم است و کاندیدا و هواداران باید این مسئله را در مسیر خود اعمال کنند. به چالش کشیدن‌ها نباید به مسائل ملی ضربه بزند و طرح بعضی مسائل ممکن است منافع ملی کشور را خدشه‌دار کند و این را کاندیدا باید رعایت کنند.

او اضافه کرد: کاندیدا باید سوابق و برنامه‌هایشان را ارائه دهند و منصفانه این برنامه‌ها را در جهت تایید کار خودشان تشریح کنند. نباید فضا به سمت تخریب برود. این مسئله خیلی مهم است و باید منافع ملی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید