امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 107069 |
تاریخ انتشار : 14 بهمن 1391 - 7:44 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی:تیم فوتسال گیتی‌پسند با پیروزی برابر میثاق تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، خود را به یک امتیازی صبای صدرنشین رساند تا امیدش برای قهرمانی دوچندان شود. هفته بیستم لیگ برتر فوتسال امروز جمعه با انجام سه دیدار دیگر به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی این هفته تیم گیتی‌پسند موفق […]

پارسی وی:تیم فوتسال گیتی‌پسند با پیروزی برابر میثاق تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، خود را به یک امتیازی صبای صدرنشین رساند تا امیدش برای قهرمانی دوچندان شود.

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال امروز جمعه با انجام سه دیدار دیگر به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی این هفته تیم گیتی‌پسند موفق شد با نتیجه 2 بر یک میثاق تهران را شکست بدهد تا به یک امتیازی صدرنشین جدول یعنی صبای قم برسد.

ابتدا موسی حسن دوست میثاق را با یک گل جلو انداخت ولی در نیمه دوم حسین طیبی و افشین کاظمی دو گل گیتی پسند را به ثمر رساندند تا این تیم شکست را با پیروزی عوض کند و خود را در یک قدمی رسیدن به صدر ببیند. در حال حاضر صبا با 44 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و گیتی پسند با 43 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده صباست.

در دیگر بازی این هفته دبیری تبریز میزبان شهرداری ساوه بود که این بازی در نهایت با نتیجه 5 بر 2 به سود دبیری تبریز به اتمام رسید. دبیری با این نتیجه 34 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر به رده سوم جدول صعود کرد. شهرداری ساوه با 19 امتیاز در رده دهم جای گرفت.

همچنین تیم شرکت حفاری امروز موفق شد تیم انتهای جدولی ارژن شیراز را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارد. گل‌های این مسابقه را فارس ضیاغم، مجتبی مریدی‌زاده و رامین کریمی‌نژاد به ثمر رساندند. شرکت حفاری با این پیروزی 30 امتیازی شد و به رده پنجم رسید. ارژن شیراز هم با 7 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال:
1- صبای قم با 44 امتیاز
2- گیتی پسند با 43 امتیاز
3- دبیری تبریز با 34 امتیاز – تفاضل گل 6+
4- شهیدمنصوری با 34 امتیاز – تفاضل گل 5+
5- شرکت حفاری با 30 امتیاز
——————————–
12- گاز خوزستان با 11 امتیاز
13- ارژن فارس با 7 امتیاز

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید