امروز: یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 26 ربيع أول 1446 | 2024-09-29
کد خبر: 502805 |
تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1402 - 15:52 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان امام جمعه گرگان، خواستار حضور باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر شد و گفت: حضور پرشور مردم در نماز عید فطر موجب تقویت اسلام و مسلمانان خواهد شد. آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه یک اردیبهشت در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان پیشاپیش با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: روز […]

صلح خبر/گلستان امام جمعه گرگان، خواستار حضور باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر شد و گفت: حضور پرشور مردم در نماز عید فطر موجب تقویت اسلام و مسلمانان خواهد شد.
آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه یک اردیبهشت در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان پیشاپیش با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: روز نخست ماه شوال روز مسلمانان است که پس از یک ماه بندگی از خداوند پاداش‌ می‌گیرند.
وی افزود: گرچه شاید نماز عید سعید فطر تکلیف واجب شرعی نباشد اما نماد اسلام  و جلوه مسلمانی مسلمانان است لذا از این جهت شرکت در نماز عید فطر واجب و ضروری است.
امام جمعه گرگان، خواستار برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر شد و یادآور شد: فردا دنیا به نماز عید فطر نگاه می‌کند تا رابطه مسلمانان با اسلام را موردسنجش قرار دهد لذا هر چه نماز عید سعید فطر باشکوه‌تر برگزار شود موجب تقویت اسلام و مسلمانان خواهد شد.
نورمفیدی با بیان اینکه در مناسبت‌هایی مانند عید فطر باید قوت اسلام را به جهانیان نشان داد، خاطرنشان کرد: مسلمانان فردا با حضور پرشور خود در نماز عید سعید فطر قوت و عظمت دین اسلام را به رخ جهانیان بکشند. 
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در روز دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و یادآور شد: هیچ کسی سپاه و ارتش را جدا از هم نبیند این دو بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز این دو نیرو در کنار هم و در کمال صلح و برادری و بدون هیچ‌گونه اختلاف از کشور حفاظت و نگهداری می‌کنند.
وی متذکر شد: روز پنجم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ آمریکایی‌ها به ایران حمله کرده و در صحرای طبس فرود آمدند تا از این نقطه به تهران بروند و دست به اقدامات دیگر بزنند که در این میان خداوند “ابابیل” خود را فرستاد و نیروهای آمریکایی دست از پا درازتر فرار کردند.کارتر، رئیس جمهور وقت آمریکا بعدها کتابی نوشت که هر وقت به فاجعه طبس فکر می‌کنم دچار کابوس می‌شوم و این کابوس هنوز همراه من است.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه خداوند تاکنون پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران بوده است، افزود: امیدوارم ایران اسلامی با حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها و شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی همواره از گزند دشمنان در امان باشد و به دست امام زمان(عج) برسد.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید