امروز: چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 4 ربيع أول 1447 | 2025-08-27
کد خبر: 82481 |
تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1395 - 10:02 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > ادبیات – همشهری آنلاین:کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی تالیف لیزا اسپیلر و جف برگنر و ترجمه‌ی رسول بابایی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد. کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی- استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات- تدابیر و راه‌های رفته‌ی کارگزاران تبلیغاتی و رسانه‌ای را معرفی می‌کند که در قالب کمپین سیاسی منسجم توانستند کاندیدایی گمنام را به […]

فرهنگ > ادبیات – همشهری آنلاین:
کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی تالیف لیزا اسپیلر و جف برگنر و ترجمه‌ی رسول بابایی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی- استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات- تدابیر و راه‌های رفته‌ی کارگزاران تبلیغاتی و رسانه‌ای را معرفی می‌کند که در قالب کمپین سیاسی منسجم توانستند کاندیدایی گمنام را به مردم بفروشند.

در غرب به‌ویژه کشورهایی نظیر آمریکا سالهاست یک گزاره در دنیای سیاست قابل استناد و پذیرفته ‌شده است. برای فروش رئیس‌جمهور به مردم باید همان روشهایی را برگزید که کالا یا محصولی نظیر تاید را به مردم می‌فروشید.

باوجود تمامی پیشرفتهای صورت گرفته در مباحث برندینگ تجاری و اقتصادی، ادبیات برندینگ سیاسی و انتخاباتی همچنان نوپاست و به اندازه‌ی سایر رشته‌های علوم بازاریابی گسترده نشده و توسعه نیافته است.

با این حال کتاب “برندسازی نامزد انتخاباتی” از جمله آثاری است که بخوبی بازتاب‌دهنده‌ی آخرین تجارب موفق عملی در زمینه‌ی برندسازی سیاسی است و نشان می‌دهد چگونه یک فعال سیاسی در کارزار انتخاباتی قادر به برندسازی از خود و یا بدست آوردن سهم بیشتری از بازار رای‌دهندگان خواهد بود.

این کتاب اگرچه با نگاه به فرایند برندسازی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده نوشته شده اما قوانین و قواعد و ضرورتهایی را می‌گوید که در بستر هر نظام فرهنگی ارزشی و هر بازار سیاسی و انتخاباتی می‌توانند به مثابه کلیدهای طلایی دستیابی به موفقیت برای کاندیداها مطرح باشند. اینکه چگونه “برند یک کاندیدا” خلق می‌شود و آموزه‌های بازاریابی سیاسی مدرن می‌توانند مسیر لازم برای خلق یک موفقیت بزرگ را هموار نمایند.

فهرست مطالب کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی به شرح زیر است:

  • فصل اول: وعده‌ها، وعده‌ها
  • فصل دوم: برندی کاملا جدید
  • فصل سوم: کاندیدا به مثابه‌ی آفتاب پرست
  • فصل چهارم: گفتاری نرم و برخورداری از یک استراتژی چندرسانه‌ای
  • فصل پنجم: پول را به من نشان بده
  • فصل ششم: تداوم مدیریت برند در حکومت
  • خاتمه: نگاهی به پس…نگاهی به پیش

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید