امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 547858 |
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403 - 21:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی تیم‌های مشهدی امیدوارند در هفته هفدهم لیگ سه، با کسب نتایج خوب شانس صعود خود را افزایش دهند. در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، جام آزادگان تیم‌های مشهدی روز سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه به مصاف رقبای خود خواهندرفت. شریعت نوین که در دومین سال حضور در مرحله دوم رقابت‌های […]

صلح خبر/خراسان رضوی تیم‌های مشهدی امیدوارند در هفته هفدهم لیگ سه، با کسب نتایج خوب شانس صعود خود را افزایش دهند.

در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، جام آزادگان تیم‌های مشهدی روز سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه به مصاف رقبای خود خواهندرفت.

شریعت نوین که در دومین سال حضور در مرحله دوم رقابت‌های لیگ سه، شرایط سختی را تجربه می‌کند در اصفهان به مصاف سپاهان به خواهدرفت. شریعت در ۱۶ بازی قبلی خود تنها ۲ تساوی کسب کرده و ۱۴ بار با شکست از زمین خارج شده‌است تا قعرنشین مطلق گروه باشد.  

این تیم که تقریبا سقوطش قطعی شده، احتمالا با شکست در ۲ هفته آتی روی کاغذ هم شانسش را از دست خواهد داد.

در دیگر دیدار مهم برای مشهدی‌ها، آرامش که هفته قبل با ۱ گل از سد قراخیل گذشت، باید در تهران به مصاف پارسیان برود. شاگردان جعفر خوشحال در ۱۶ بازی قبلی خود ۲۳ امتیاز کسب کرده‌اند و اگر در تهران هم برنده از زمین خارج شوند، شاید شانسی برای صعود داشته باشند. پارسیان هم ۲۳ امتیازی است و با یک گل تفاضل اختلاف در رده ششم جدول قرار دارد.

اما در حساس‌ترین مسابقه، شادکام در مشهد پذیرای مهرخلیج تهران خواهدبود. شادکام که در عمر اندک خود، هر فصل مدام در حال تغییر سرمربی بوده چند هفته‌ای هست که نیکبخت را برکنار کرده و هدایت تیمش را به سیروس سنگچولی سپرده‌است. این مربی مشهدی در مرحله یک با مهررضوی سقوط را تجربه کرد و حالا باید دید آیا توان بازگرداندن شادکامی‌ها به کورس صعود را دارد؟ سنگچولی چند هفته‌ای هم سرمربی شهرخودرو در لیگ یک بود که البته بعد از چند شکست از سمت خود کناره‌گیری کرد و این تیم هم منحل شد.

مهرخلیج با ۳۳ امتیاز و کسب میانگین بیش از ۲ امتیاز از هر مسابقه، مدعی اصلی صعود محسوب می‌شود و شادکام با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید