امروز: یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 17 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-20
کد خبر: 106898 |
تاریخ انتشار : 07 بهمن 1391 - 8:08 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی:سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: انتظار مردم از دو تیم استقلال و پرسپولیس برای ارائه یک فوتبال تماشاگر پسند بیشتر از این است. امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل عصر امروز جمعه برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: کاش بازی  یک برنده داشت. البته […]

پارسی وی:سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: انتظار مردم از دو تیم استقلال و پرسپولیس برای ارائه یک فوتبال تماشاگر پسند بیشتر از این است.

امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل عصر امروز جمعه برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: کاش بازی  یک برنده داشت. البته برای ما این تساوی خوب بود. هم یک امتیاز گرفتیم ، هم گل نخوردیم و همه به صدر جدول صعود کردیم. با این حال می توانستیم برنده این بازی باشیم.

وی ادامه داد: باید از بازیکنانم تشکر کنم که در این دیدار نمایش خوبی داشتند و صاحب دو موقعیت هم شدیم که یکی از آنها نصیب فرهاد مجیدی شد اما نتوانست از آن استفاده کند. ما می خواستیم مجیدی را از ابتدا بازی بدهیم اما وقتی بررسی کردیم دیدیم او بازیکن 90 دقیقه ای نیست. با این حال ورود مجیدی به زمین باعث شد از نظر روحی و روانی به تیم ما کمک کند.

قلعه نویی با بیان اینکه او هم دنبال این بود که این بازی را ببرد گفت: ما در این دیدار از همه ابزار هجومی مان استفاده کردیم و بازیکنانی را داشتیم برای رسیدن به پیروزی راهی زمین کردیم اما به گل نرسیدیم. با این حال اعتقاد دارم که پرسپولیس هم ایجاد موقعیت نکرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما نگران آینده نیستیم چرا که از شش بازی سخت سه بازی را در خارج از خانه برگزار کردیم و خوب نتیجه نگرفته ایم. این یک امتیاز هم برای ما مهم بود که یک به آن رسیدیم.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا صحنه های مشکوک روی بازیکنان پرسپولیس پنالتی بود گفت: بعد از بازی ما با کارشناسان مصاحبه کردیم که گفتند پنالتی نبوده است. قهرمانی در این دیدار قضاوت خوبی داشت و باید به او و تیم داوری اش خسته نباشید بگویم.

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید