امروز: یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 26 ربيع أول 1446 | 2024-09-29
کد خبر: 106489 |
تاریخ انتشار : 19 دی 1391 - 12:38 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پارس وی:ظهارداشت: وی پس از سال‌ها همکاری با فدراسیون شمشیربازی از حدود چهار ماه پیش با ما قطع همکاری کرد. فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با پارس وی از مهر با یادآوری اینکه پیش از این زهره کردگاری نایب رئیس این فدراسیون در امور بانوان بود، اظهارداشت: وی پس از سال‌ها همکاری […]

پارس وی:ظهارداشت: وی پس از سال‌ها همکاری با فدراسیون شمشیربازی از حدود چهار ماه پیش با ما قطع همکاری کرد.

فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با پارس وی از مهر با یادآوری اینکه پیش از این زهره کردگاری نایب رئیس این فدراسیون در امور بانوان بود، اظهارداشت: وی پس از سال‌ها همکاری با فدراسیون شمشیربازی از حدود چهار ماه پیش با ما قطع همکاری کرد.

وی ادامه داد: البته خانم کردگاری استعفای خود را به صورت رسمی به فدراسیون شمشیربازی اعلام نکرده است اما از نظر ما این همکاری تمام شده است. به هر حال او ترک محل کار کرده است. ضمن اینکه با اکبرآبادی، معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان توافق کرده‌ایم که نایب رئیس جدیدی برای امور بانوان فدراسیون انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: با گزینه جدید خود برای نایب رئیس امور بانوان به توافق رسیده‌ایم. البته در این زمینه باید توافقی هم با معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان داشته باشیم. در هر صورت نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون جهانی طی روزهای آینده و حداکثر تا یک هفته دیگر معرفی می‌شود. او از اساتید دانشگاه آزاد است.

“طی چند ماه گذشته نبود نایب رئیس بانوان در فدراسیون شمشیربازی مشکلی برای اداره امور مربوط به بخش بانوان ایجاد نکرد؟”، باقرزاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: نه؛ طی این مدت خانم رجبی، دبیر امور اجرایی بانوان مسئولیت همه کارها را بر عهده داشت. همه کارها هم طبق برنامه و منظم انجام شد. حتی برای لیگ بانوان برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت.

رئیس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: البته قرار بود فصل جدید رقابت‌های لیگ بانوان از هفته گذشته آغاز شود. حتی چند تیم برای برگزاری دیدارهای خود در هفته اول به تهران آمدند و د رخوابگاه مستقر شدند اما به خاطر آلودگی هوا این بازی‌ها لغو شد. احتمالا هفته آینده، مسابقات لیگ بانوان با برگزاری دیدارهای هفته نخست به طور رسمی آغاز می‌شود.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید