امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 479585 |
تاریخ انتشار : 31 مرداد 1401 - 11:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قزوین تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ یک باشگاه‌های کشور، تمرینات پیش فصل خود را خیلی زودتر از سایر رقیبان آغاز کرد و با برنامه‌ریزی مدیریت جدید، بازیکنان تأثیرگذاری را جذب و زیر نظر سعید دقیقی سرمربی جوان و بومی خود به تمرین پرداخت. شمس آذر در ادامه […]

صلح خبر/قزوین تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ یک باشگاه‌های کشور، تمرینات پیش فصل خود را خیلی زودتر از سایر رقیبان آغاز کرد و با برنامه‌ریزی مدیریت جدید، بازیکنان تأثیرگذاری را جذب و زیر نظر سعید دقیقی سرمربی جوان و بومی خود به تمرین پرداخت.

شمس آذر در ادامه حضور خود در لیگ یک و بدون بلندپروازی برای صعود و حضور در لیگ برتر، جذب بازیکنان فصل گذشته و مدنظر خود را آغاز کرد و در این راه چهره‌های جوان در کنار باتجربه‌ها در لباس شمس آذری‌ها دیده می‌شوند.

به گزارش صلح خبر، در راه آماده‌سازی تمرینات پیش فصل، شمس آذر اردویی چندروزه در تهران برپا کرد و توانست برابر تیم‌های لیگ برتری، بازی‌های قابل‌توجهی برای خود رقم بزند.

شاگردان دقیقی در این مسیر و در بازی‌های آماده‌سازی خود در تهران، برابر تیم آلومینیوم اراک در گام نخست به‌تساوی بدون گل رسیدند و در دومین دیدار نماینده استان برابر نفت مسجدسلیمان با حساب ۳ بر یک به برتری دست یافت.

همچنین شمس آذری‌ها در بازی سوم خود برابر مس کرمان، دیگر تیم لیگ برتری را با یک گل شکست دادند و آمادگی خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر اعلام کردند.

بازیکنان شمس آذر در ۲ دیدار دوستانه دیگر که با شهرداری همدان بود، با یک گل به برتری رسیدند و برابر استقلال ملاثانی دیگر تیم دسته یک، به‌تساوی بدون گل رضایت دادند.

نماینده استان در ادامه مسیر راهی اردوی چندروزه در خرم‌آباد شد و برابر خیبر، یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ یک صف‌آرایی کرد و درمجموع با یک گل به حریف سرسخت خود در بازی خارج از خانه شکست خورد.

شمس آذری‌ها در ادامه بازی‌های دوستانه پیش فصل در خانه برابر سپیدرود دسته دومی جشنواره گل به راه انداختند و با پنج گل پیروز این بازی دوستانه بودند.

با قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شمس آذر در اولین گام فصل ۱۴۰۱ میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود، بازی که یادآور دیدارهای هفته هشتم و بیست و پنجم است که شمس آذری‌ها درمجموع ۲ بازی پیروز بودند و این مصاف انتقام فصل گذشته برای خوشه طلایی خواهد بود.

اما یک نکته که شاید برای مدیران و بازیکنان شمس آذر و هر تیم دیگری مهم باشد، حضور هواداران دربازی‌های خانگی است، اتفاقی که برای شمس آذر در طول فصل گذشته تنها چند بار و با حمایت سه الی چهارهزار نفری هواداران شکل گرفت. اما با توجه به مسیر ورزشگاه و تغییراتی که در طول مسیر اتفاق افتاده پیش از هر چیز نیاز است مدیران باشگاه شمس آذر برای حضور بدون مشکل تماشاگران دربازی‌های خانگی تدابیری بیاندیشند تا شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید