امروز: یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 26 ربيع أول 1446 | 2024-09-29
کد خبر: 216225 |
تاریخ انتشار : 07 بهمن 1396 - 20:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در عملیات ظهر امروز در غرب کشور ۱۶ تروریست دستگیر شده اند، گفت: ۳ نفر از نیروهای قرارگاه نجف اشرف در این عملیات به شهادت رسیدند. به گزارش خبرنگار صلح خبر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفتگو با […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در عملیات ظهر امروز در غرب کشور ۱۶ تروریست دستگیر شده اند، گفت: ۳ نفر از نیروهای قرارگاه نجف اشرف در این عملیات به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفتگو با بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو در خصوص درگیری قرارگاه نجف این نیرو با تیم تروریستی تکفیری داعش در غرب کشور اظهار داشت: در پی اطلاعات دریافتی مبنی بر تصمیم داعش برای اعزام تیم های تروریستی به داخل جمهوری اسلامی جهت اقدام تروریستی در مناطق مرزی و مرکزی کشور، واحدهای اطلاعات قرارگاه نجف اشرف سپاه اقدام لازم را برای اشراف به این گروه تروریستی از چند روز قبل آغاز کرده و صبح امروز اشراف کامل به این گروه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در عملیات دقیق تعقیب و مراقبت پیش از ظهر امروز این گروه تروریستی در منطقه «بمو» در منطقه غرب کشور توسط نیروهای قرارگاه نجف اشرف محاصره شد، گفت: در عملیات ظهر امروز در غرب کشور ۱۶ تروریست دستگیر شده و تعدادی نیز معدوم شدند؛ ۲ نفر دیگر متواری شدند که در محاصر نیروهای قرارگاه نجف اشرف قرار دارند.

سردار پاکپور در ادامه از شهادت ۳ نفر از نیروهای قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در این عملیات خبر داد.

گفتنی است پیش از این روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفته و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شده است.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید