فناوری اطلاعات > ارتباطات – مهر نوشت: با توسعه سامانه گفتگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وبسایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد. ایرانسل اعلام کرد: در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان نسبت به توسعه سامانه گفتگوی آنلاین (Chat) […]
فناوری اطلاعات > ارتباطات – مهر نوشت: با توسعه سامانه گفتگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وبسایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد.
ایرانسل اعلام کرد: در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان نسبت به توسعه سامانه گفتگوی آنلاین (Chat) در وبسایت خود اقدام کرده است.
با استفاده از این قابلیت، مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وبسایت این اپراتور میتوانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانهروز و هفت روز هفته به صورت آنلاین گفتگو کنند و با طرح پرسشها، مشکلات و درخواستهای خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت کنند.
بر این اساس، علاوه بر امکان دسترسی به صفحه گفتگوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وبسایت، در صورتی که بازدیدکنندهای حداقل ۲ دقیقه در وبسایت ایرانسل حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر خواهد شد تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفتگو کند.
ایرانسل پیش از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راهاندازی مرکز ارتباط با مشتریان شبانهروزی، سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان تلفن همراه (e-care)، نرمافزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری (ایرانسل من) و سامانههای پشتیبانی مشترکان در شبکههای اجتماعی اقدام کرده بود.
5656
Let’s block ads! (Why?)
RSS