امروز: سه شنبه, ۲ دی ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 4 رجب 1447 | 2025-12-23
کد خبر: 78746 |
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1395 - 22:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد > صنعت – دنیای اقتصاد نوشت: گذاشتن یک خودروی لوکس کادیلاک داخل یک آکواریوم بزرگ ماهی در فروشگاهی در شانگهای چین در حمایت از محیط زیست این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. شرکت کادیلاک برای تبلیغات خودروی جدید خود و اثبات اینکه تحت هیچ شرایطی آب درون این خودرو نفوذ نمی‌کند، آن […]

اقتصاد > صنعت – دنیای اقتصاد نوشت: گذاشتن یک خودروی لوکس کادیلاک داخل یک آکواریوم بزرگ ماهی در فروشگاهی در شانگهای چین در حمایت از محیط زیست این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

شرکت کادیلاک برای تبلیغات خودروی جدید خود و اثبات اینکه تحت هیچ شرایطی آب درون این خودرو نفوذ نمی‌کند، آن را درون یک اکواریوم بزرگ نهاده و از مردم می خواهد به مدت یک ماه این خودرو را تحت نظر بگیرند.

گفتنی است این شرکت آمریکایی که یکی از زیر مجموعه های جنرال موتورز است اعلام کرده اگر آب به داخل خودرو نفوذ کرد از خرید این خودرو منصرف شوند.

کادیلاک در سال 2010 با فروش بیش از 150 هزار خودرو در امریکا رکورد تازه ای در خصوص فروش خودروهای لوکس ثبت کرد.

22339

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید