امروز: شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 23 ذو الحجة 1445 | 2024-06-29
کد خبر: 454705 |
تاریخ انتشار : 27 دی 1400 - 13:54 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/بوشهر رئیس شورای شهر بوشهر گفت: سال آینده سه پروژه شاخص بالای ۱۵۰ میلیارد تومان برای این شهر تعریف خواهد شد. جعفر پورکبگانی در پنجمین نشست مردمی شورا صبح دوشنبه در نشست با مردم در مسجد حضرت زینب (س) کوی تنگک اظهار کرد: محلات تنگک با مشکلات زیادی مواجه است که مسئولین و ساکنان […]

صلح خبر/بوشهر رئیس شورای شهر بوشهر گفت: سال آینده سه پروژه شاخص بالای ۱۵۰ میلیارد تومان برای این شهر تعریف خواهد شد.
جعفر پورکبگانی در پنجمین نشست مردمی شورا صبح دوشنبه در نشست با مردم در مسجد حضرت زینب (س) کوی تنگک اظهار کرد: محلات تنگک با مشکلات زیادی مواجه است که مسئولین و ساکنان اولیه این محلات باید توجه بیشتری می‌کردند.

وی افزود: به دلیل اینکه در تفکیک‌ها سهم شهرداری دیده نشده همکنون  برخی از ساکنین این محلات دچار مشکل شدند در حالی که قبل از واگذاری باید تفکیک‌ها قانونی صورت می‌گرفت و سهم فضای سبز، خدماتی و آموزشی مشخص می‌شد تا امروز با این کمبودها مواجه نمی‌شدیم.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: تحویل جاده نیروگاه که مشکل دفع آب‌های سطحی دارد اشتباهی بود که از سوی شهردار وقت صورت گرفت و همکنون برای کانال دفع آب‌های سطحی تنگک‌ها به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در حال تخصیص آن در بودجه سال آینده شهرداری جهت حل این مشکل هستیم.

پورکبگانی ادامه داد: با تفکیک اراضی پایگاه دریایی مشکلات بیشتر می‌شود و باید راهکار اساسی اتخاذ شود و در زمینه ایجاد شبکه فاضلاب، شورا و شهرداری آماده همکاری کامل با شرکت آب و فاضلاب را دارد.

وی با قدردانی از تعامل بسیار خوب فرماندهی نیروی دریایی با شورا و شهرداری بیان کرد: در حال اخذ مجوز از تهران جهت ایجاد دو جاده بزرگ از موزه دریانوردی تا تنگک و در صلح آباد از پشت کارخانه وزیری تا جاده امام علی  (ع) است که این دو جاده نقش مهمی در پدافند غیر عامل در شهر بوشهر خواهند داشت.

رئیس شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: قصد داریم اتفاقاتی خوب برای شهر رقم بزنیم که  در بودجه سال آینده  سه پروژه شاخص بالای ۱۵۰ میلیارد تومان تعریف خواهیم کرد و در این پروژه‌ها  از پیمانکاران توانمند  بهره خواهیم برد.

پورکبگانی عنوان کرد: فعال شدن کارخانه آسفالت و کارگاه تولید سنگ جدول  و مصالح مورد نیاز که ضمن تأمین آسفالت و مصالح با قیمت کمتر ظرفیت درآمدزایی خوب برای شهرداری خواهد داشت، فعال شدن میدان میوه و تره بار در جهت تأمین  میوه و تره بار ارزان جهت شهروندان، آزادسازی سیزده و نیم هکتار اراضی زندان بوشهر با توجه به انتقال زندان به خارج از شهر و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری از جمله اقداماتی است که مقدمات آن در حال فراهم شدن است.انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید