امروز: یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 22 محرم 1446 | 2024-07-28
کد خبر: 550075 |
تاریخ انتشار : 17 تیر 1403 - 10:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی نشستی که با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند و وزیر ورزش انجام شد، وزیر به صراحت اعلام کرد با توجه به نظر کارشناسان و گزارش کارگروه، در یک استان وجود ۲ مدیرکل ورزشی به صلاح نیست و طبق آیین نامه ابلاغی در خردادماه سال جاری […]

صلح خبر/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی نشستی که با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند و وزیر ورزش انجام شد، وزیر به صراحت اعلام کرد با توجه به نظر کارشناسان و گزارش کارگروه، در یک استان وجود ۲ مدیرکل ورزشی به صلاح نیست و طبق آیین نامه ابلاغی در خردادماه سال جاری نیز فعالیت هیات‌های ورزشی در قالب منطقه آزاد منتفی است.

حمید بنی‌تمیم در گفت وگو با صلح خبر درباره مکاتبات با سازمان منطقه آزاد اروند در راستای الحاق مجدد هیات‌های ورزشی آبادان و خرمشهر به استان خوزستان، اظهارکرد: در بیش از دو سالی که افتخار خدمتگزاری به جامعه ورزش خوزستان را داشته‌ام، یک بلاتکلیفی و دوگانگی در خصوص ورزش منطقه آزاد اروند وجود داشت. موضوعی که اصلاً به نفع ورزش منطقه آزاد نبود. البته همین چالش‌ها باعث شد سال گذشته کارگروهی از وزارت ورزش در منطقه آزاد اروند مستقر شود و در چند روزی که این کارگروه در منطقه مستقر بود، گزارش مکتوبی برای وزیر ورزش ارسال شد و حتی نظر بنده را نیز خواستند.

او با بیان این که در چندین جلسه‌ای که خود من در خدمت هیات‌های ورزشی و مدیران ورزشی شهرهای آبادان و خرمشهر بودم بارها اعلام کردم این دوگانگی و بلاتکلیفی به هیچ عنوان به سود ورزش منطقه آزاد اروند نیست، ادامه داد: در نهایت طی نشستی که با حضور مسئولان منطقه آزاد اروند و وزیر ورزش انجام شد، آقای وزیر به صراحت اعلام کرد با توجه به نظر کارشناسان و گزارش کارگروه، در یک استان وجود ۲ مدیرکل ورزشی به صلاح نیست. ضمن این که خردادماه سال جاری نیز آیین‌نامه فعالیت هیات‌های ورزشی و شهرستانی ابلاغ شد که در این آئین‌نامه نیز اسمی از منطقه آزاد اروند برده نشده است و همین موضوع باعث شد علاوه بر نشست‌های قبلی این ابلاغ را صادر کردیم که با توجه به این‌که نه در ماده یک و هفت آئین‌نامه اسمی از منطقه آزاد نه تنها در خوزستان بلکه در کل کشور نیست، بنابراین فعالیت هیات‌های ورزشی در قالب منطقه آزاد منتفی است. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: بدون شک منطقه آزاد یک ظرفیت است و همیشه از نگاه خوب مسئولان منطقه آزاد نسبت به ورزش استان خوزستان استفاده شده است، اما طی این سال‌ها مشکلات به وجود آمده باعث ایجاد اختلافاتی شد. بنابراین به نظرم اگر در این موضوع منیت نباشد و به دنبال تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود باشیم، کمک منطقه آزاد به ورزش یک گام مثبت است. 

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان به دنبال تضعیف ورزش منطقه آزاد نیستیم و قطعاً استقلال کاری هیات‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر وجود خواهد داشت. همچنین هیچ وقت ردیف‌های مربوط به ورزش منطقه قطع نشده بود و تمام پروژه‌های عمرانی و پرداخت حقوق پرسنل ادارات شهرهای آبادان و خرمشهر نیز توسط اداره‌کل ورزش خوزستان انجام می‌شه و خواهد شد. اما تاکید می‌کنم منطقه آزاد و مدیران قبلی و مدیران فعلی این سازمان بسیار کمک حال ورزش استان بوده و هستند و اگر این موضوع تعیین تکلیف شود شک نکنید شرایط برای ورزش منطقه آزاد بهتر خواهد شد. ضمن اینکه از منطقه آزاد خواهش می‌کنم ورزش را در درون خود تقویت کنند و با انتخاب یک مدیر ورزشی، شرایطی رقم بخورد که همکاری و تعامل خوبی بین دو دستگاه سازمان منطقه آزاد و اداره‌کل ورزش خوزستان صورت بگیرد. 

در این‌جا بخوانید

اوج بلاتکلیفی در ورزش منطقه آزاد اروند

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید