امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 479471 |
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1401 - 9:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران از برگزاری ۷۵ رویداد ملی ورزش کارگری در سال ۱۴۰۱ خبر داد. جواد رمضی در گفتگو با صلح خبر با تأکید بر اینکه برگزاری ورزش های کارگری کشور بیش از ۵۰ سال قدمت دارد، اظهار کرد: در کنار اینکه نگاه ها به ورزش های زیر مجموعه […]

صلح خبر/گلستان رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران از برگزاری ۷۵ رویداد ملی ورزش کارگری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

جواد رمضی در گفتگو با صلح خبر با تأکید بر اینکه برگزاری ورزش های کارگری کشور بیش از ۵۰ سال قدمت دارد، اظهار کرد: در کنار اینکه نگاه ها به ورزش های زیر مجموعه این فدراسیون باید در راستای حفظ سلامت و تندرستی جامعه کارگری باشد، باید نگاه قهرمان پروری و کسب جایگاه در عرصه های بین المللی از دیگر اهداف باشد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ رشته ورزشی در زیر مجموعه این فدراسیون فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: این فدراسیون همه ساله بیش از ۷۰ رویداد قهرمانی را در کشور برگزار می کند که آماری قابل توجه است.

وی با تأکید بر اینکه در برگزاری رویدادها، فدراسیون نقش مدیریتی و هیئت های استانی نقش اجرایی دارند، افزود: اهمیت دادن به ورزش کارگری از الزامات است و ما در این زمینه همه توان خود را به کار بسته ایم.

رمضی فعالیت و برنامه ریزی برای ترویج ورزش همگانی کارگران را از مهمترین وظایف فدراسیون عنوان کرد و ادامه داد: برنامه “دوشنبه های ورزش و کار” در کارخانه های کشور با همین هدف تدوین شده و در کارخانه های کشور اجرا می شود و مورد استقبال قرار گرفته است.

وی برگزاری ۷۵ رویداد ملی در سال ۱۴۰۱ را از مهمترین اتفاقات در این فدراسیون برشمرد و یادآور شد: در ۵ ماه نخست سال بالغ بر ۳۵ رویداد نیز برگزار شده است و الباقی آنها در ماه های آینده برگزار می شود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری با تأکید بر اینکه برای امسال سه رویداد بین المللی پیش بینی شده بود، توضیح داد: در ۲ رویداد حضوری فعال داشتیم و تلاش می کنیم برای سال های آینده در حوزه ورزش کارگری، با توجه به توسعه فعالیت های ورزشی، هم در بحث ورزش قهرمانی و هم همگانی با ایجاد انگیزه، طیف وسیع تری از جامعه کارگری را مشارکت دهیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید