امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 459403 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1400 - 10:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره «رفیق خوشبخت‌ ما» با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. سیدقاسم موسوی شامگاه دیروز (۲ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان جوانان هلال‌احمر بر اساس وظیفه و اهداف بشردوستانه خود، با نگاه به اقدامات بشردوستانه سردار […]

صلح خبر/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره «رفیق خوشبخت‌ ما» با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سیدقاسم موسوی شامگاه دیروز (۲ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان جوانان هلال‌احمر بر اساس وظیفه و اهداف بشردوستانه خود، با نگاه به اقدامات بشردوستانه سردار سلیمانی، یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره رفیق خوشبخت‌ ما را برگزار می‌کند، عنوان کرد: فعالیت و تلاش‌های سردار سلیمانی نشان می‌دهد که روحیه نوع‌دوستی و بشردوستانه این سردار رشید اسلام در همه زمینه‌ها جاری بوده و وظیفه ما نشان دادن این روحیه به جهانیان است.
وی با بیان اینکه این یادواره می‌کوشد تا شخصیت کمتر شناخته شده حاج قاسم را از منظر انسان‌مداری و خدمت بشردوستانه به جهانیان معرفی کند، متذکر شد: دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره رفیق خوشبخت‌ ما در دو برنامه محوری اجرا می‌شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه‌سازی برای تولید آثار و آفرینش‌های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع‌دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی‌منت این سردار شهید به انسان‌ها در قالب‌های مختلف هنری است.
موسوی، گریزی به محور دوم این یادواره نیز زد و ادامه داد: این محور پویش چلچراغ بوده و تلاش می‌کند زمینه اُنس هرچه بیشتر جوانان را با این شهید والامقام فراهم کرده و فضایی را تدارک دیده تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش و خدمات کم‌نظیر سردار دل‌ها، یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر، پایدار و باقی نگه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره صیانت از میراث ماندگار و ارزشمند شهید سلیمانی در تلاش عملی برای صلح و دوستی در جهان، معرفی این شهید والامقام به عنوان نمادی از صلح و دوستی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی است.
موسوی، فرصت‌سازی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با مفاهیم تربیتی و الگوهای اخلاقی و رفتاری سردار دل‌ها به منظور فرهنگ‌سازی و تحقق مکتب سلیمانی در میان اقشار جامعه به ویژه جوانان، شناسایی و شبکه‌سازی تشکیلاتی جوانان هنرمند و با استعداد در خانه هنرمندان ماه نگار (محفل آفرینش‌های هنری رسانه‌ای جوانان اهل هلال) با رویکرد هنرمحوری و هنرمند پروری را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان در گروه‌های سنی ۶ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال آینده به نشانی http://javanan.rcs.ir ارسال کنند، خاطرنشان کرد: ورود به این سایت مستلزم نصب نرم‌افزا آی‌گپ در گوشی است و علاقه‌مندان برای اطلاع از ضوابط و شیوه‌های اعلامی می‌توانند به  سایت رسمی جشنواره به نشانی http://rafigh.rcs.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید