امروز: یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 17 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-20
کد خبر: 106901 |
تاریخ انتشار : 07 بهمن 1391 - 8:13 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی:سرمربی فولاد خوزستان گفت: برنامه ریزی این هفته لیگ برتر به خوبی انجام نشد و نباید دیدار تیم های شهرستانی همزمان با شهرآورد تهران برگزار می شد. حسین فرکی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر راه آهن شهرری در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: پیش از این بازی بازیکنان […]

پارسی وی:سرمربی فولاد خوزستان گفت: برنامه ریزی این هفته لیگ برتر به خوبی انجام نشد و نباید دیدار تیم های شهرستانی همزمان با شهرآورد تهران برگزار می شد.

حسین فرکی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر راه آهن شهرری در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: پیش از این بازی بازیکنان تیم انگیزه بسیار بالایی برای برد داشتند که خوشبختانه با یک بازی خوب به ویژه در نیمه دوم توانستیم این سه امتیاز شیرین خانگی را کسب کنیم.

وی از همزمان شدن بازی تیمش با شهرآورد پایتخیت انتقاد و تصریح کرد: من قبل از بازی هم این مسئله را عنوان کردم. اگر ما، تیم های شهرستانی نتوانیم در زمین خودمان شرایط میزبانی را داشته باشیم و از حمایت هواداران برخوردار باشیم مسلما از همین مسئله آسیب می بینیم.
فرکی عنوان کرد: در این هفته از رقابت های لیگ برتر، برنامه ریزی خوبی صورت نگرفت در صورتی که این مسائل را می شود به راحتی با یک برنامه ریزی دقیق حل کرد.
سرمربی فولاد خوزستان همچنین از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و فولاد را مورد حمایت قرار دادند، تشکر کرد و برد را به آنها تبریک گفت و اظهار کرد: در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم و توانستیم دو گل بزنیم و برتری کامل ما در بازی مشخص بود.
وی ادامه داد: بین دو نیمه به بازیکنان اخطار دادم که راه آهن در این بازی برای استفاده از اشتباهات شما به میدان آمده و می خواهد حداقل امتیاز را از این بازی خارج از خانه بگیرد.
مهاجم اسبق تیم ملی کشور به بازی خوب بازیکنان جانشین اشاره کرد و افزود: در این بازی خط دفاعی ما روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و غیر از یک گلی که آن هم بر روی یک حادثه وارد دروازه ما شد، بازیکنانی که در این پست ها به عنوان جایگزین به خدمت گرفتیم بسیار خوب عمل کردند، به ویژه لئوناردو  پادووانی که در این بازی گل هم زد.
به گزارش مهر، فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر کشور با یک برد خانگی و گرفتن سه امتیاز توانست از با 41 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی بماند و اختلاف خود را با حریفان خود به حداقل برساند.
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید