امروز: دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو الحجة 1446 | 2025-06-09
کد خبر: 204814 |
تاریخ انتشار : 17 آبان 1396 - 10:29 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر بازاریابی محتوایی را دست‌کم نگیرید! سایت اقیانوس آبی: بازاریابی محتوایی، نوعی از بازاریابی است که در آن شما به مخاطبین محتوای رایگان می‌دهید و باعث جلب اعتماد آن‌ها می‌شوید که کاری بسیار کم‌هزینه است و می‌توانید به‌وسیله آن تبلیغات خود را به گوش هزاران مخاطب برسانید و نتیجه مطلوبی […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

بازاریابی محتوایی را دست‌کم نگیرید!

سایت اقیانوس آبی: بازاریابی محتوایی، نوعی از بازاریابی است که در آن شما به مخاطبین محتوای رایگان می‌دهید و باعث جلب اعتماد آن‌ها می‌شوید که کاری بسیار کم‌هزینه است و می‌توانید به‌وسیله آن تبلیغات خود را به گوش هزاران مخاطب برسانید و نتیجه مطلوبی از آن بگیرید.

امروزه برندها با استفاده از محتوا می‌توانند بیشتر از قبل با مخاطبین خود در ارتباط باشند و محصولات خود را با روش ساده‌تری به آن‌ها معرفی کنند (شبکه‌های اجتماعی)

برای مثال تحقیقات یک برند نشان داده که زمانی که در محتوای خود داستان مطرح می‌کند مردم به آن برند توجه بیشتری نشان می‌دهند.

 بازاریابی محتوایی را دست‌کم نگیرید!
 
اما شما چگونه می‌توانید کاری کنید که بازاریابی محتوایی برای شما مؤثر باشد؟ در زیر ۴ نکته وجود دارد که باعث بهبود برنامه تبلیغاتی شما می‌شود:
 
۱.سؤال بپرسید

تولید محتوا با فرمت تعاملی به شما اجازه می‌دهد به‌صورت مستقیم با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. این کار باعث جلب بیشتر اعتماد افراد می‌گردد.
 
۲.نظر مخاطبین

مردم از برندهایی که به آن اعتماد دارند خرید می‌کنند، اما اگر از کیفیت محصولات خود اطمیان دارید، بگذارید آن‌ها نظر سایر خریداران را در مورد محصول شما بدانند. شما با این کار به مخاطبین نشان می‌دهید محصولات شما چه قابلیت‌هایی دارد و آن‌ها تمایل بیشتری برای خرید از شما پیدا می‌کنند.
 
۳.سئو را نادیده نگیرید

فراموش نکنید، یکی از اهداف شما این است که مردم بتوانند شما را در اینترنت جستجو کرده و به‌سادگی در مورد شما اطلاعات کسب کنند. پس سئوی خود را بالا ببرید تا در موتورهای جستجوی گوگل رقیبانتان جای شما را نگیرند. دیده شدن در صفحه اول گوگل باعث افزایش میزان اعتماد مردم می‌شود.
 
۴.از دعوت به اقدام استفاده کنید

گاهی محتواهایی تولید کنید که از مخاطبین می‌خواهد کاری انجام دهد و آن‌ها را به سمتی که تمایل دارید هدایت کنید. مثلاً همین الآن این محصول را ببینید. خوانندگان علاقه دارند بدانند چه‌کاری باید انجام دهند در غیر اینصورت آن‌ها مقاله شما را می‌خوانند و صفحه شما را ترک می‌کنند.

با انجام کارهای گفته شده، اعتماد مشتریان شما افزایش یافته و در نتیجه بیشتر از شما خرید می‌کنند.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید