امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 493964 |
تاریخ انتشار : 19 بهمن 1401 - 13:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمان امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه در برابر آمریکا و استکبار دست دراز نمی کند، زیرا این انقلاب براساس اخلاص و تقوا بنا گذاشته شده است. مولوی عبیدالله شهیکی امروز ۱۹ بهمن ماه در ششمین گردهمایی علماء و سران طوایف شرق و جنوب استان کرمان […]

صلح خبر/کرمان امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه در برابر آمریکا و استکبار دست دراز نمی کند، زیرا این انقلاب براساس اخلاص و تقوا بنا گذاشته شده است.

مولوی عبیدالله شهیکی امروز ۱۹ بهمن ماه در ششمین گردهمایی علماء و سران طوایف شرق و جنوب استان کرمان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به واسطه وحدت و برادری بوده است.
او در بخشی از سخنانش از نقش سران طوایف سخن به میان آورد و افزود: ایران یک کشور متنوع با اقوام مختلف است و بزرگان و سران طوایف در بحث صلح و سازش مخصوصا مسائل اجتماعی و سیاسی و همچنین در آسایش و رفاه مردم نیز نقش مهمی ایفا می کنند.
امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج بیان کرد: زیربنای همه این اقدامات در حوزه های اقتصادی، گردشگری و … امنیت است و اگر امنیت نباشد ما نیز نیستیم. امنیت ایران مثال زدنی است.
او با بیان این مطلب که باید قدردان نیروهای نظامی و امنیتی باشیم، ادامه داد: ریش سفیدان در مباحث صلح و سازش جلوی اختلافات قومی را می گیرند و در کنار مسئولین انتظامی و نظامی در ارتقاء امنیت نقش مهمی دارند.مولوی شهیکی بیان کرد: دشمنان دندان های خود را برای آنکه جمهوری اسلامی ایران نباشد، تیز کرده اند و آن را مورد حمله قرار داده اند و باید بدانند که بقای جمهوری اسلامی در این است که مردم و ریش سفیدان حرف اول را می زنند و مردم نقش اساسی در این نظام دارند.
او، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کشور امن و با اقتداری است و این یک ادعا نیست. دشمن به دنبال تضعیف اقتدار ایران بود اما موفق نشده و آنها سردار سلیمانی را برای تضعیف نظام به شهادت رساندند.
امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه در برابر آمریکا و استکبار دست دراز نمی کند، زیرا این انقلاب براساس اخلاص و تقوا بنا گذاشته شده است.
وی اظهار کرد: قدر این اتحاد و امنیت و برداری را بدانید.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید