امروز: یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 22 محرم 1446 | 2024-07-28
کد خبر: 550827 |
تاریخ انتشار : 23 تیر 1403 - 10:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه، اسکوچیچ در بهترین مقطع زمانی به تراکتور آمده، گفت: او هم از لحاظ فوتبالی با ایران آشناست و هم از لحاظ فرهنگی. سجاد حسین‌زاده در گفت‌وگو صلح خبر، اظهار کرد: در حال حاضر تراکتور به عنوان یک تیم مطرح و بین‌المللی شناخته می‌شود و با توجه […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه، اسکوچیچ در بهترین مقطع زمانی به تراکتور آمده، گفت: او هم از لحاظ فوتبالی با ایران آشناست و هم از لحاظ فرهنگی.

سجاد حسین‌زاده در گفت‌وگو صلح خبر، اظهار کرد: در حال حاضر تراکتور به عنوان یک تیم مطرح و بین‌المللی شناخته می‌شود و با توجه به این موضوع باید تمام ارکان، زیرساخت‌ها و انتخاب‌هایش هم در حد نام و آوازه‌اش باشد. البته تراکتور در ۲ سال اخیر علی‌رغم فراز و نشیب های بسیار، در مسیر مناسبی قرار گرفته است و جا دارد بهتر هم شود.

او ادامه داد: تراکتور اخیراً در بحث انتخاب سرمربی عالی نبوده ولی خوب عمل کرده است. خود پاکو خمس مربی توانمندی بود که بدشانسی و برخی حواشی روند حرکتی او را در تراکتور کند کرد.

این کارشناس فوتبال درباره حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور گفت: به نظرم اسکوچیچ از چند نظر در بهترین مقطع زمانی ممکن به تراکتور آمد. او هم از لحاظ فوتبالی با ایران آشناست و هم از لحاظ فرهنگی.

حسین‌زاده بیان کرد: مهم‌ترین مورد که انگیزه اسکوچیچ را افزایش خواهد داد؛ عملکردش در تیم ملی و نحوه کنار گذاشته شدنش است. تلاش اسکوچیچ برای اثبات شایستگی هایش در فوتبال ایران به سود تراکتور خواهد بود. البته کاربلد بودن این مربی ثابت شده است.

او در رابطه با جذب دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی گفت: معتقدم تراکتور ۲ تن از بهترین بازیکنان ایران را جذب کرده است. ترابی و اسماعیلی‌فر جزو بازیکنان بی حاشیه هستند و قطعا از لحاظ فنی هم می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند. عملکرد اسماعیلی فر زمانی که به عنوان سرباز در تراکتور حضور داشت هم خوب بود. هر ۲ با بازی مالکانه، فانتزی و فوتبال سرعتی همسو هستند.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: همواره گفته‌ام برای قهرمانی در لیگ‌برتر باید در همه پست ها حداقل ۸۰ درصد از نفرات برتر ایران را در اختیار داشت. داشتن یک دروازه بان مطمئن، یک هافبک دفاعی شش دانگ که هم در بازی سازی و هم در دفاع کمک کننده باشد؛ برای تراکتور الزامی است.

او با بیان اینکه تراکتور نیازمند یک مهاجم است، گفت: یک مهاجم شش دانگ باید دارای قدرت سرزنی، قدی مناسب و تمام کنندگی باشد. اما بعد از ادینهو هرگز تراکتور مهاجمی با آن کیفیت نداشته است.

حسین‌زاده گفت: شرط موفقیت تراکتور در فصل پیش‌رو حفظ شاکله اصلی تیم و انتخاب بازیکنان باکیفیت است. همچنین دیدگاه سال قبل که هر مهاجم نوک جذب شده وینگر از آب درآمد؛ باید حذف شود.

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: تمام ساختار و ارکان باشگاه تراکتور باید در حد نام این تیم باشند. جای لایه های مونیتورینگ و پایش فنی در تیم خالی است. رده های پایه هم متاسفانه حرفه‌ای اداره نمی‌شوند. البته افراد حاضر در آکادمی لایق هستند و با این حال به دلیل استراتژی نامتناسب، آکادمی تراکتور در مسیر رو به توسعه قرار نگرفته است. در مجموع باشگاه باید در تمام سطوح، استراتژی توسعه محور را سرلوحه قرار دهد و این مورد را در برنامه های خود لحاظ کند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید