امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 453362 |
تاریخ انتشار : 15 دی 1400 - 13:35 | ارسال توسط :
0
6
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمان آیین آزادسازی تعدادی از محکومین جرائم غیرعمد و سبک زندان‌های استان کرمان در مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. صلح خبر/ کرمان یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم بیان کرد: حضور پر شور و باانگیزه در مزار شهید سلیمانی برای استکبار جهانی یک پیام روشن و […]

صلح خبر/کرمان آیین آزادسازی تعدادی از محکومین جرائم غیرعمد و سبک زندان‌های استان کرمان در مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

صلح خبر/ کرمان یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم بیان کرد: حضور پر شور و باانگیزه در مزار شهید سلیمانی برای استکبار جهانی یک پیام روشن و آشکار را به دنبال دارد.
وی افزود: مستکبرین فکر کردند اگر با طراحی و توطئه یک اقدام شرورانه فرمانده مقاومت را به شهادت‌ برسانند نور وجود او را خاموش خواهند کرد غافل از این‌که خورشید مکتب حاج قاسم در دل جوانان امت اسلامی درخشان‌تر می‌تابد و مسیر مقاومت را روشن‌ می‌سازد.
موحد ادامه داد: مستکبرین بدانند اگر مجامع بین‌المللی از مجازات عاملیت این اقدام شرورانه عاجز بودند، این عجز مانع از بی‌مجازات ماندن این جنایتکاران نخواهد بود و اگر دقایقی از عمر ننگینشان باقی‌مانده باشد به سزای عملشان خواهند رسید.
وی عنوان کرد: در مکتب حاج قاسم سلیمانی در نهضت آزادسازی جرائم غیرعمد و عمد سبک به همت بلند خیرین، کمیته‌های صلح و سازش و ستاد دیه استان ۵۶۹ نفر زندانی در ‌پنج مرحله آزاد شدند؛ حتی امروز یک نفر محکوم به قصاص از اعدام نجات یافت.
موحد در ادامه گفت: امروز و در پنجمین مرحله برگزاری نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و عمدسبک دو گروه ۱۸ نفره از زندانیان جرائم عمدسبک به نیت سن پربرکت حضرت زهرا (س)  و ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به نیت سن پربرکت شهید سلیمانی آزادی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده برگشتند.
در ادامه سرهنگ محمدعلی نظری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: یکی از خصوصیات بارز حاج قاسم گذشت بود؛ مستکبرین فکر می‌کردند با حذف فیزیکی حاج قاسم ترویج انقلاب و مکتب حاج قاسم تمام می‌شود در صورتی که نه تنها تمام نشده بلکه فکر و تدبیر خاج قاسم به همه نسل‌ها منتقل شده است.
وی افزود: حتی شاهدیم مردم حاج قاسم را بیش از مسئولین شناختند و ما به تدریج دشمن را از پا می‌اندازیم.
نظری تصریح کرد: این‌که مستکبرین حتی در فضای مجازی از نشر یک مطلب یا هشتگ ترس دارند و اقداماتی برای جلوگیری از ترویج آن‌ انجام می‌دهند نشان‌دهنده این است که ما راه درست را انتخاب کرده و به دنبال همان تمدن‌سازی که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند هستیم.
وی تصریح کرد: کاری که امروز در حال انجام است یکی از آرزوهای حاج‌ قاسم بود زیرا حاج قاسم حتی در حل مشکلات قضایی مردم نیز کمک می‌کرد؛ جریان‌سازی مکتب حاج قاسم برای بزرگ‌ترین ضربه به مستکبرین آغاز شده و قطعا مسبب از بین رفتن آن‌ها خواهد شد.
نظری تشریح کرد: ارائه نظام‌های فکری حاج‌ قاسم را از سال پیش شروع کردیم که از طریق پژوهشکده‌های مختلف و پایان‌نامه‌های دانشگاهی در حال جمع‌آوری است و به زودی به صورت جامع در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی تأکید کرد: مردم با اقدامات خیرخواهانه در راه حاج قاسم قدم برداشته‌اند، امیدواریم مسئولین نیز مکتب حاج قاسم را سرلوحه امور خود قرار دهند.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید