امروز: جمعه, ۹ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 28 جماد أول 1446 | 2024-11-29
کد خبر: 283878 |
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1398 - 15:43 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، با پایان مدت زمان کاری خود از پست‌اش استعفا کرد تا بدعتی برای جوانان و مدیران بعد از خود آغاز کند که با پایان مدت زمان کاری خود، از سمت خود استعفا کنند. مهرداد تاوتلی – مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، با پایان مدت زمان کاری خود از پست‌اش استعفا کرد تا بدعتی برای جوانان و مدیران بعد از خود آغاز کند که با پایان مدت زمان کاری خود، از سمت خود استعفا کنند.

مهرداد تاوتلی – مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی – در گفت‌وگو با صلح خبر گفت: در نخستین روز حضورم در این سمت، با اعلام برنامه‌هایم گفتم که در مدت سه سال، تلاش می‌کنم برنامه‌هایم را اجرایی کنم و با پایان سه سال، استعفا می‌کنم.

او با بیان این‌که چند روز قبل این مدت زمان سه ساله به پایان رسیده است، ادامه داد: استعفای خود را به مدیر عامل صندوق اعلام کرده‌ام و منتظر موافقت و جانشین خود هستم، تا به کار خود پایان دهم. خوشحالم، چون بالای ۹۰ درصد از برنامه‌هایی که اعلام کرده بودم را اجرایی کردم.

او با بیان این‌که گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی زیر مجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی و صندوق تأمین اجتماعی است، ادامه داد: در زمان حضورم در این پست، شعار «ارتقا ء کیفیت، افزایش درآمد و کنترل هزینه» را در رأس کارهای خود قرار دادم و فعالیت‌هایم را بر پایه این سه شعار تعریف کردم و تلاش کردم تا هر کدام را در حد توانم در این مدت اجرایی کنم.

وی با توضیح این‌که در بحث «ارتقا ء کیفیت»، آموزش نیروی انسانی و مهارت‌های تخصصی و جذب مشتری را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: با کشف استعدادها و نیروهای جوان و حضور کسانی که پتانسیل داشتند برای ایجاد ایجاد انگیزه و شایسته‌سالاری در رأس کارها قرار گرفتند.

به گفته‌ی او، در بحث بهداشت و ایمنی در هتل‌ها نیز، همه‌ی این موارد ارتقا ء کیفیت گرفتند و با ایجاد واحد صدای مشتریان، واحد آموزش بسیار به صورت قوی به کار خود ادامه داد و با ایجاد تقویم آموزشی از گروه‌های خدماتی تا بالاترین سمت‌ها آموزش می‌بینند، همچنین تجهیزات و ساختمان‌ها نوسازی و بازسازی شدند و موفق شدیم ۲۱ ستاره به مجموعه هتل‌ها اضافه کنیم، یعنی هفت هتل، چهار ستاره شدند.

تاوتلی همچنین با بیان این‌که در «ارتقای کیفیت» در هتل‌های تحت مدیریت خود فضاهای سبز اضافه شده‌اند، ادامه داد: در بحث افزایش درآمد نیز، سیستم رزو آنلاین هتل‌ها در ۶۴ هتل فعال شد و اکنون ۷۲۱ آژانس مسافرتی می‌توانند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند و حدود ۲۸۰ هزار نفر از بازنشستگان از تورهای هتل استفاده کردند و با حدود ۲۰ سازمان وارگان دولتی قرارداد بسته شد تا از واحدهای اقامتی ما استفاده کنند، از سوی دیگر دو دفتر خدمات مسافرت آژانس ایجاد شد.

وی درباره‌ی چگونگی عملکرد کنترل هزینه‌ها در این مجموعه، اظهار کرد: با انجام بودجه بندی، موفق شدیم جلو هزینه‌های اضافی را بگیریم و تا توانستیم سود قابل توجهی برای هتل‌ها ایجاد کردیم. همچنین یک‌سری کارهای دیگر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برای مهمانان مانند کاشت درخت به نام آن‌ها و پهن کردن سفره افطار انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید