امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 473871 |
تاریخ انتشار : 08 تیر 1401 - 9:48 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۸تخریب باغ «ناصر بخت»، در نبش خیابانی که در دید کامل مردم محلی و مسئولان شهرداری منطقه حصارک پایین استان البرز قرار دارد، در حالی رخ داده که شهرداری و شورای شهر کرج تاکید می کنند هیچ مجوزی برای اقدامات مالک این زمین، یعنی قطع درختان باغ و گودبرداری زمین صادر […]

۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۸تخریب باغ «ناصر بخت»، در نبش خیابانی که در دید کامل مردم محلی و مسئولان شهرداری منطقه حصارک پایین استان البرز قرار دارد، در حالی رخ داده که شهرداری و شورای شهر کرج تاکید می کنند هیچ مجوزی برای اقدامات مالک این زمین، یعنی قطع درختان باغ و گودبرداری زمین صادر نشده است، گودبرداری که غیر اصولی بودن آن تا کنون  72 خانه و ساکنان آن‌ها را با دردسرهای زیادی روبه رو کرده است. فرونشست زمین، شکستگی پنجره ها و ترک های ریز و درست بیشماری که خانه ها مردم منطقه را تهدید می کند، باعث ایجاد ترس در دل ساکنان آن ها شده که مبادا متروپل دیگری این بار در کرج تکرار شود.

منبع خبر () است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید