امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 477063 |
تاریخ انتشار : 06 مرداد 1401 - 9:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۸تالاب مرزی هورالعظیم با بیش از ۳۰۰ هزار هکتار، آخرین بازمانده تالاب‌های بین النهرین است که یک سوم آن در ایران و دوسوم آن در کشور عراق قرار دارد. بی آبی، بلای جان بخش عراقی هورالعظیم شده و دو ماهی می شود که در آتش می سوزد و دودش وارد چشم مردم […]

۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۸تالاب مرزی هورالعظیم با بیش از ۳۰۰ هزار هکتار، آخرین بازمانده تالاب‌های بین النهرین است که یک سوم آن در ایران و دوسوم آن در کشور عراق قرار دارد. بی آبی، بلای جان بخش عراقی هورالعظیم شده و دو ماهی می شود که در آتش می سوزد و دودش وارد چشم مردم هویزه، دشت آزادگان، خرمشهر، اهواز و برخی شهرهای دیگر می شود. آتش سوزی هورالعظیم، به حدی رسیده که دیگر نه تنها شهرهای مرزی بلکه خوزستان در احاطه دود قرار گرفته و ابرهای سیاه، آسمان اهواز را پوشانده و همه جا هم تیره و تار شده است. عکس های این گزارش در روستاهای شهر رفیع ثبت شده است. شهر مرزی رفیع از توابع شهرستان هویزه، در کنار رودخانه نیسان (از انشعابات کرخه) و حاشیه هورالعظیم قرار دارد.
عکس: امین نظری – امیر عبیداوی

منبع خبر () است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید