امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 473805 |
تاریخ انتشار : 07 تیر 1401 - 14:50 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۶با کاهش دبی آب در حوضه آبریز کرخه، فاز اول طرح خدمات رسانی دامپزشکی استان خوزستان در شهرهای هویزه و حمیدیه در حال اجرا است. در این مرحله بیش از ۱۸۰۰ راس دام سبک و سنگین تحت پوشش خدمات رایگان دامپزشکی استان قرار گرفته است. تحت پوشش قرار گرفتن دام های […]

۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۶با کاهش دبی آب در حوضه آبریز کرخه، فاز اول طرح خدمات رسانی دامپزشکی استان خوزستان در شهرهای هویزه و حمیدیه در حال اجرا است. در این مرحله بیش از ۱۸۰۰ راس دام سبک و سنگین تحت پوشش خدمات رایگان دامپزشکی استان قرار گرفته است. تحت پوشش قرار گرفتن دام های سبک و سنگین دامداران در مقابل بیماریهای ناشی از بروز خشکسالی و ایجاد مقاومت دام های منطقه در مقابل بیماریهای واگیر دامی مشترک بین انسان و حیوان و همچنین راهکارهای ارائه شده از سوی دامپزشکی در خصوص نصب مه پاش از جمله برنامه‌های این طرح است. عکس‌های این گزارش در روستاهای شهرستان حمیدیه ثبت شده است.

منبع خبر () است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید