امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 480745 |
تاریخ انتشار : 11 شهریور 1401 - 11:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نخستین سوگواره مردمی آیین‌ها، آواها و نواهای عاشورایی ،از شامگاه پنجشبه دهم شهریور ۱۴۰۱ به مدت دو شب با حضور استان‌های فارس، خوزستان، گیلان، لرستان، هرمزگان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و آذربایجان در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری حافظ در حال برگزار است. ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۸سوگواره […]

نخستین سوگواره مردمی آیین‌ها، آواها و نواهای عاشورایی ،از شامگاه پنجشبه دهم شهریور ۱۴۰۱ به مدت دو شب با حضور استان‌های فارس، خوزستان، گیلان، لرستان، هرمزگان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و آذربایجان در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری حافظ در حال برگزار است.

۱۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۸سوگواره ملی آیین ها، آوا و نواهای عاشورایی؛ تلاشی در راستای احیای سنت ها و نغمه هایی ست که سالیان دراز در سرتاسر این مرز و بوم جان های تشنه به محبت حضرت حسین بن علی علیه السلام را سیراب کرده است.موسیقی سوگواری سیدالشهدا در نواحی مختلف ایران هویت مستقل و خاص خود را دارد که با هجوم مدرنیته و قالب های غربی موسیقی به مرور زمان در حال فراموشی است.

منبع خبر () است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید