امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 455156 |
تاریخ انتشار : 01 بهمن 1400 - 12:52 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ شناورهای ایران، چین و روسیه به سوی اهداف از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند. در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای مأموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، […]

در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ شناورهای ایران، چین و روسیه به سوی اهداف از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند. در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای مأموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، این مرحله از تمرینات را به اجرا گذاشتند. در این مرحله از رزمایش، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران و با استفاده از سلاح‌های کالیبر ۲۰ میلیمتری به سوی اهداف سطحی از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند.

    

منبع خبر () است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید